«بر پهنۀ دریا» در پاتوق هنرهای نمایشی نقد و بررسی می شود

پاتوق هنرهای نمایشی و تصویری اصفهان که با هدف ارتباط هنرمندان هنرهای نمایشی و ارتقای این هنر در اصفهان راه اندازی شده، موضوع جلسۀ شنبه ۳۱ تیر را به نقد و بررسی نمایش «بر پهنۀ دریا» اختصاص داده است.

به گزارش ایمنا، پاتوق هنرهای نمایشی اصفهان که به تازگی با مساعدت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان راه اندازی شده است، هر شنبه، پذیرای هنرمندان عرصه تئاتر و سینمای استان است تا مسائل روز هنری را تحلیل و بررسی کند.

موضوع مورد بررسی این پاتوق در روز شنبه، ۳۱ تیر ماه، نقد نمایش «بر پهنۀ دریا» است که از ۱۷ تیر با حمایت تالار هنر در  سالن نمایش مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان در حال اجراست. این نمایش به نویسندگی اسلاومیر مروژک و با کارگردانی ایمان جمشیدیان، روایتگر داستان سه شخصیت «گندهه»، «متوسطه» و «کوچیکه» است، که سوار بر قایقی در دریا سرگردان هستند. آن ها به دلیل اتمام آذوقه، از فرط گرسنگی تصمیم می گیرند قرعه ای بیندازند و نام هر که در آمد دو تای دیگر او را بخورند، در نهایت قرعه به نام کوچکتر می افتد و...

گفتنی است، در این نمایش ایمان جمشیدیان، یاسمین صغادی، رویا عیدی وند و فرشته احمدی ایفای نقش می کنند و امروز روز پایانی اجرای این گروه نمایشی در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان است.

علاقمندان برای شرکت در جلسۀ نقد و بررسی «بر پهنۀ دریا» می توانند امروز، ۳۱ تیر ماه، رأس ساعت ۱۸:۱۵ به هنرستان هنرهای زیبای پسران مراجعه کنند. /

کد خبر 311990

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.