معنی انقلابی بودن ولایتمداری است/هر اقدامی که به دوقطبی شدن جامعه منجر شود محکوم است

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: رهبر معظم انقلاب بارها بر ضرورت انقلابی بودن تأکید فرموده‌اند، انقلابی بودن به معنی ولایتمدار بودن است، همه باید با حفظ اتحاد و همراه رهبری در برابر دشمن ایستادگی کنیم، هر اقدام منجر به دوقطبی شدن جامعه، محکوم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا مناطقه اصفهان در شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان شهرضا، با اشاره به بخشهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد: وضع هرگونه تحریم بر علیه ایران به معنی نقض برجام و متوقف کردن فعالیتهای این قرراداد است.

وی اظهار کرد: اظهارات وزرای دفاع و امور خارجه آمریکا نشان می‌دهد، براندازی نظام اسلامی در ایران مهمترین راهبر مقامات این کشور در اقدامات خصمانه آنان است.

امام جمعه شهرضا بیان کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب بارها بر ضرورت دشمن شناسی تأکید فرموده‌اند به این خاطر است که به درستی کسانی را که قصد حذف اسلام و ضربه زدن به مسلمانان هستند را، بشناسیم.

حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: در کشور عراق مستشاران ایرانی و گروه های مردمی توانستند موصل را آزاد کنند و به این وسیله یک اقدام بزرگ را انجام دهند اما آمریکا باز هم به دنیال تنش آفرینی در منطقه است.

وی عنوان کرد: آمریکا به دنبال برگزاری رفراندومی در مهرماه امسال در کشور عراق است تا بوسیله آن استقلال کردستان عراق را به رأی عمومی بگذارد، پیروزی این اقدام به معنی پیروزی آمریکا است.

امام جمعه شهرضا اظهار کرد: مقامات سیاسی کشور عراق باید مراقب دسیسه دشمنان باشند و اجازه تجزیه این کشور را ندهند.

حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: در آستانه تشکیل کابینه دولت دوازدهم باید وعده های انتخاباتی رییس جمهور را یادآوری کرده و از ایشان بخواهیم که برای تحقق آنها برنامه ریزی کنند.

وی عنوان کرد: باید افرادی به عنوان وزیر به مجلس معرفی شوند که در شأن ملت بزرگ، انقلابی و مؤمن ایران باشند.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر لزوم توجه به توانمندی های افراد در انتخاب وزرای کابیه، بیان کرد: مهمترین عامل موفقیت دولتها فراجناحی عمل کردن آنها است، تجربه تاریخی نشان داده است که دولتی که تنها از یک جناح حمایت کند، موفق نخواهد بود.

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه این مطلب افزود: باید کسانی که عنوان دولتمردان آینده معرفی شوند که متخصص، متعهد، علاقه مند به خدمت و به دنبال ایجاد اتحاد بین مردم باشند.

وی ادامه داد: باید کسانی زمام امور را در دست بگیرند که به دنبال اتحاد همه افراد تحت لوای اسلام ناب محمدی هستند تا عمل آنها باعث استمرار اقتدار ایران در جهان باشد.

امام جمعه شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، مهمترین نیاز کشور انقلابی بودن است و لذا همه افراد باید برای حفظ و تقویت این روحیه در کشور تلاش کنند.

حجت الاسلام یعقوبی بیان کرد: انقلابی بودن به معنی ولایتمدار بودن است، داشتن روحیه انقلابی باید در عمل ثابت شود یعنی افراد همراه با رهبری انقلاب در برابر دشمن ایستادگی کنند.

وی گفت: کسی حق ندارد جامعه را به سوی دو قطبی شدن پیش ببرد، باید همه افراد در هر جایگاهی و با استفاده از همه توانی که در اختیار دارند، اتحاد مردم را در جامعه حفظ کنند.

امام جمعه شهرضا همچنین با اشاره به سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه دوران بعد از انقلاب در پنچم مردادماه، اظهار کرد: نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهری است، همه افرادی که دغدغه انجام امور فرهنگی را دارند باید به این نهاد مراجعه کنند.

حجت الاسلام یعقوبی بیان کرد: نماز جمعه قرارگاه ایمان و تقوا در جامعه است که در هر هفته ندای فرح بخش توحید را منتشر و ایمان مردم را حفظ می‌کند.

کد خبر 311940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.