ثبات و امنیت کشور به برکت خون شهیدان است

بوئین میاندشت - فرماندار بوئین میاندشت گفت: ثبات و امنیت حاکم بر کشور به برکت خون شهیدان است و همه ما باید قدردان این فداکاری ها باشیم.

ماشالله طحانیان زاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان بوئین میاندشت، با اشاره به ورود کاروان شهدای تازه تفحص شده به کشور و عطر آگین شدن فضای استان و تعدادی از شهرستان ها با نام و یاد شهدا؛  از  صبر، ایثار و فداکاری خانواده معظم شهیدان تجلیل کرد و اظهار داشت: خانواده شهدا در زمانی که کشور نیاز به حمایت و پشتیبانی داشت؛ فرزندان و نور چشمان خودشان را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و مردم ایران اسلامی باید قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده های معزز آنان باشند.

وی با تاکید بر لزوم نشر و پاسداشت ارزش های دفاع مقدس، عنوان داشت: مردم ایران اسلامی به خوبی می دانند که اگر این ایثار و فداکاری های شهدا و رزمندگان در زمان ۸ سال دفاع مقدس نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد .

طحانیان زاده ادامه داد:  مراسم تشییع پیکرهای پاک شهدای تازه تفحص شده برگ زرین دیگری در کارنامه مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان بود و فضایی آکنده از معنویت را ایجاد نمود.

وی افزود: شهیدان با انتخاب مسیر شهادت، بهترین راه را انتخاب کرده  اند و طبق آیه صریح قرآن کریم، زنده اند و نزد پروردگار خود روزی می خورند.

نماینده عالی دولت در بوئین میاندشت تصریح کرد: ایثار و شهادت والاترین ارزش هاست که یک انسان می تواند به آن مقام دست پیدا کند.

فرماندار بوئین میاندشت ثبات و امنیت حاکم بر کشور را  به برکت خون شهدا دانست و افزود:  اگر رشادت و دلاورمردی های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس نبود این قدرت و عظمتی که امروز ایران اسلامی در جهان دارد هرگز وجود نداشت.

طحانیان زاده با تاکید بر لزوم ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت گفت:  شهادت و اشاعه  فرهنگ آن رمز بقا و ثبات نظام اسلامی  است.

وی با بیان این که  فرهنگ شهادت فرهنگ اصیلی است؛  تاکید کرد: ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، ادامه راه و مسیری است که آنان برای دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی از جان خود گذشتند و ایثار کردند.

کد خبر 311909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.