باشگاه شهرداری کاشان هنوز انصراف خود را کتباً به هیأت هندبال اعلام نکرده است

رییس هیأت هندبال استان اصفهان گفت: باشگاه شهرداری کاشان تا کنون انصراف خود را از حمایت از تیم هندبال در جام باشگاهای آسیا به صورت کتبی به فدراسیون هندبال و هیأت هندبال استان اصفهان اعلام نکرده است.

سیدحسن افتخاری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد انحلال باشگاه شهرداری کاشان که در لیگ برتر هندبال نیز تیمداری می‌کرد، اظهار کرد: تصمیم‌گیرنده امور شهرداری‌ها شورای شهر است. سال گذشته شهرداری کاشان مبالغ هنگفتی در بخش ورزش قهرمانی در رشته‌های مختلف هزینه کرد اما امسال شورای شهر کاشان تصمیم گرفته در بخش همگانی هزینه کند و در ورزش قهرمانی فعالیتی نداشته باشد.

وی ادامه داد: از آن جایی که تیم هندبال شهرداری کاشان فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد و سهمیه حضور در باشگاه‌های آسیا را نیز کسب کرد باشگاه شهرداری کاشان به این نتیجه رسید که از طریق اسپانسر و با نام دیگری این تیم را برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا حاضر کند اما چون تیم متعلق به شهرداری کاشان بوده است دست‌اندرکارش هم شهرداری کاشان است.

رییس هیأت هندبال استان اصفهان گفت: در حال حاضر مسئولان شهرستان کاشان و اداره ورزش و جوانان این شهرستان در تلاش هستند تا برای حضور این تیم در جام باشگاه‌های آسیا حامی مالی پیدا کنند.

افتخاری بیان کرد: زمانی که باشگاه شهرداری کاشان رسماً و به صورت کتبی عدم حضور تیم هندبال خود را به هیأت هندبال استان اصفهان و فدراسیون هندبال اعلام کند استان اصفهان نیز باید به دنبال شرایط ویژه‌ای برای حضور این تیم در جام باشگاه‌های آسیا باشد اما هنوز باشگاه شهرداری کاشان مکاتبه کتبی با هیأت هندبال استان اصفهان و فدراسیون در خصوص عدم حضورشان نداشته و این موضوع تنها یک بحث داخلی شورای شهر کاشان و باشگاه شهرداری کاشان بوده است. آن‌ها باید انصراف خود را کتباً اعلام کنند.

رییس هیأت هندبال استان اصفهان تصریح کرد: از نظر ما در حال حاضر شهرداری کاشان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا است و هم اینکه سهمیه استان اصفهان در مسابقات لیگ برتر سال ۹۶ را دارد.

کد خبر 311860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.