حرکت به سمت بومی سازی فناوری های نوین شهری

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با برگزاری نخستین نمایشگاه و جشنواره بین المللی فناوری های نوین شهری اصفهان باید به سمت کاربردی کردن تجارب دیگران در حوزه مدیریت شهری حرکت کنیم و بدانیم چگونه می توانیم با بومی سازی این علوم به سمت توسعه شهر هوشمند برویم.

غلامرضا شیران در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با برگزاری نخستین نمایشگاه و جشنواره بین المللی فناوری های نوین شهری، اصفهان هم در گروه شهرهایی به شمار خواهد آمد که می تواند به صورت بهینه از این فناوری نوین شهری استفاده کند.

وی ادامه داد: البته باید به سمت کاربردی کردن تجارب دیگران در حوزه مدیریت شهری حرکت کنیم و بدانیم چگونه می توانیم با بومی سازی این علوم به سمت توسعه شهر هوشمند برویم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: همواره این نگرانی وجود داشته که اقداماتی که انجام می شود جنبه شعاری داشته باشد چراکه زیرساخت های لازم در موضوعات مختلف شهری باید به دور از جاروجنجال ایجاد شود.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از فناوری های نوین و هوشمند امری جالب توجه است که باید دید پس از برگزاری نمایشگاه و جشنواره بین المللی فناوری های نوین شهری اصفهان مسئولان برگزاری این جشنواره به روی چه موضوعاتی تاکید خواهند کرد.  

کد خبر 311785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.