گزارشی از کودک‌آزاری شبیه به ماجرای «آتنا» در اصفهان نداشته‌ایم

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در اصفهان گزارشی شبیه به حادثه‌ای که برای آتنا دختر پارس‌آبادی به وجود آمد نداشته‌ایم و بیشتر کودک‌آزاری‌ها توسط بهزیستی و اورژانس 123 پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری ایمنا، پیش از ظهر امروز سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان به همراه سرهنگ خسروی رئیس پلیس آگاهی، سرهنگ کریمی معاونت فرهنگی و اجتماعی و سرهنگ رضایی رئیس پلیس راهور استان اصفهان و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه از دفتر خبرگزاری ایمنا بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند کاری این خبرگزاری قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در این دیدار سرعت انتشار اخبار در خبرگزاری ایمنا را بسیار مطلوب خواند و از زحمات سردبیر، دبیران و خبرنگاران این خبرگزاری تقدیر کرد.

سردار آقاخانی در حاشیه این بازدید در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان کودک‌آزاری در استان اصفهان و آمار بهزیستی در این زمینه گفت: در اصفهان گزارشی شبیه به حادثه‌ای که برای آتنا دختر پارس‌آبادی به وجود آمد نداشته‌ایم و بیشتر کودک‌آزاری‌ها توسط بهزیستی و اورژانس 123 پیگیری می‌شود.

وی افزود: کودک‌آزاری تا زمانی که منجر به اتفاق خاصی برای کودک نشود، به آن شکل یک جرم محسوب نمی‌شود و از دایره اختیارات پلیس خارج است و پیگیری آن در حیطه وظایف بهزیستی است اما اگر حوادثی مانند حادثه اخیر برای دختر بچه پارس‌آبادی و یا حادثه پاکدشت رخ دهد، پلیس با تمام قوا وارد می‌شود.

کد خبر 311766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.