ستاد مبارزه با قاچاق کجایی؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس با انتقاد از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: چرا با رانت‌خواران و واردکنندگان بی‌رویه محصولاتی که مشابه داخلی دارند مبارزه نمی‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس در نطق میان دستور در صحن علنی امروز (چهارشنبه 28 تیر) پارلمان، اظهار داشت: ما نمایندگان وظیفه داریم از اموال، جان و دارایی مردم محافظت کنیم و به خاطر ملت از رئیس جمهور سوال کردیم که سپرده‌های ملت در موسسات مالی و اعتباری باید پرداخت شود و هیئت رئیسه سوال را به کمیسیون برساند.

وی افزود: دولت باید حق کارگران را احیا نماید و بازنشستگان را دریابد و قراردادهای موقت را لغو کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به حقوق‌های نجومی گفت: حقوق‌های نجومی را دولت‌ها تعطیل نکرده‌اند و به اشکال مختلف ادامه می‌دهند.

قاضی‌پور خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: آقای رئیس جمهور! شرکت‌هایی که در سازمان خصوصی‌سازی مسئولیت شرکت‌های دولتی را برعهده می‌گیرند قانون را رعایت نمی‌کنند و کارگران را اخراج می‌کنند. در واگذاری شرکت‌های دولتی بحث خصوصی‌سازی نیست بلکه خصومت‌سازی است.

وی ادامه داد: فولاد مبارکه، مس سرچشمه، خودروسازی سایپا، ذوب‌آهن، آلومینیوم المهدی و ... زیرساخت‌های صنعتی کشور هستند که با اصلاح ساختار آنها می‌توان سوددهی را بالا برد تا صنایع پایین‌دستی و قطعه‌سازی احیا شوند و به حکم حکومتی رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای اقتصاد مقاومتی جامه عمل پوشاند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به فساد اقتصادی گفت: مبارزه با فساد به شکل جدی انجام نمی‌گیرد. فساد مالی پایه و اساس اصلی فساد اقتصادی است چرا با رانت‌خواران و واردکنندگان بی‌رویه محصولاتی که مشابه داخلی دارند مبارزه نمی‌شود. ستاد مبارزه با قاچاق کجایی؟!

کد خبر 311759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.