عدم تعهد وزرا در دو دهه گذشته باعث بروز مشکلاتی برای کشور شده است

نماینده مردم ماهشهر در مجلس گفت: عدم تعهد وزرا در دو دهه گذشته باعث بروز مشکلاتی چون فساد اداری و ریزگردها شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور در صحن علنی امروز (چهارشنبه 28 تیر) پارلمان، با اشاره به مصوبه روز گذشته مجلس مبنی بر مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه، اظهار داشت: آمریکا شخصیت‌ها و نخبگان و انقلابیون کشورمان را که برای اقتدار و امنیت ایران تلاش می‌کنند، تحریم می‌کند، اما شخصیت‌ها و نخبگان خود را که به منظور تهاجم پرورش داده، تشویق می‌کند و شاهد آن هستیم با اینکه ادعای فرماندهی دنیا را دارد از توانمندی‌های بالای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران غافل است و همواره در رویارویی‌های فرهنگی و نظامی شکست خورده است.

وی با اشاره به رویکرد جدید آمریکا در منطقه گفت: با توجه به شکست در جنگ‌های رو در روی نظامی و فرهنگی، آمریکایی‌ها راهبرد جدید جنگ‌های نیابتی را علیه کشورمان به راه انداخته‌اند که نتیجه آن ایجاد داعش و جریان‌های تکفیری بوده و در این زمینه نیز جواب محکمی از ایران دریافت کرده‌اند و نیروی مسلح ما که قدرت موشکی اول منطقه است با موشک‌های نقطه‌زن و غرورآفرین خود مقر فرماندهی تروریست‌ها را نابود کرد.

گلمرادی گفت: اکنون که هدف آمریکا و ایادی آن براندازی نظام است، همدلی و اتحاد ما رمز موفقیت ماست، همان‌طور که مجلس روز گذشته نشان داد علیرغم اختلافات سیاسی که میان نمایندگان وجود دارد، اما در مبارزه با آمریکا همه هم‌نظر هستند.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس با اشاره به مشکلات اقتصادی امروز کشور گفت: رئیس‌جمهور باید در انتخاب کابینه کاری کند تا مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری حل شود. باید در انتخاب کابینه شاخصه‌های یک وزیر توانمند پیاده شود و از سیاسی‌ کاری در این زمینه پرهیز کرد. همچنین تعهد و تخصص وزرا در انتخاب آنها اولویت داشته باشد، چرا که عدم تعهد و تخصص وزرا در دو دهه گذشته باعث بروز مشکلاتی چون فساد اداری، مشکل آب، بحران کشاورزی و ریزگردها شده است.

کد خبر 311758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.