تذکر جنجالی نماینده زنجان به روحانی

نماینده مردم زنجان در مجلس گفت: آقای روحانی! با جوان‌ها بازی نکنید، جوان‌ها فقط در انتخابات مهم نیستند، بلکه بعد از انتخابات هم مهم هستند. کاری نکنید که مردم برای حل مشکلات به حضرت قابض الارواح پناه ببرند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، فریدون احمدی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه 28 تیر خانه ملت در تذکری نسبت به تعیین شاخص‌های کلان برای وزرای دولت از سوی مجلس تأکید کرد.

وی خطاب به رئیس‌جمهور افزود: شاخص‌های کلان کشور مانند تورم، نقدینگی، بیکاری، صادرات و واردات را در دولت فعلی اعلام کنید و دولت بعدی نیز براساس شاخص‌ها عملکرد خودش را شفاف به مردم بگوید.

نماینده مردم زنجان در مجلس تأکید کرد: خواسته اصلی ما در آستانه معرفی وزرای دولت دوازدهم این است که قدری رئیس‌جمهور فراجناحی عمل کند و خانم‌ها و جوانان نیز در کابینه حضور داشته باشند.

احمدی با بیان اینکه وزرای باسوادی باید برای کابینه از سوی رئیس‌جمهور معرفی شوند، اظهار داشت: اگرچه امروز خیلی‌ها اعتقاد دارند که مدیریت سواد نمی‌خواهد و بی‌سوادها در مدیریت موفق‌تر هستند، اما آقای روحانی! شما با سوادها را معرفی کنید، زیرا بی‌سوادها پدر این مملکت را در آوردند.

وی تصریح کرد: از آقای روحانی می‌خواهیم که افراد با تجربه‌ای از درون وزارتخانه‌ها برای تصدی سمت وزارت معرفی کند.

نماینده مردم زنجان در مجلس یکی از خواسته‌های نمایندگان مجلس برای معرفی وزرا را تشکیل کابینه‌ای جوان دانست و اظهار داشت: آقای روحانی متأسفانه دولت قبلی شما دولت کهنسالان بود و بیشتر به درد مباحثات بر سر کرسی می‌خورد تا اداره مملکت!

احمدی همچنین خطاب به روحانی تصریح کرد: ترسوها و واداده‌ها را برای ادامه دولت معرفی نکنید، وزرایی را معرفی کنید که معاونان بازنشسته خود را انتخاب نکنند.

وی با بیان اینکه جوانان امیدی به معاون وزیر شدن ندارند، افزود: انتصابات کهنسالان در دولت، جوانان را از فعالیت ناامید کرده که استدعا دارم آقای روحانی در دولت جدید به جوانان بها دهد.

نماینده مردم زنجان در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: آقای روحانی! با جوان‌ها بازی نکنید، جوان‌ها فقط در انتخابات مهم نیستند، بلکه بعد از انتخابات هم مهم هستند. کاری نکنید که مردم برای حل مشکلات به حضرت قابض الارواح پناه ببرند.

کد خبر 311755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.