آغاز طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه فریدن

فریدن - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن گفت: طرح نشاط معنوی در راستای غنی سازی اوقات فراغت و ترویج سبک زندگی اسلامی در این شهرستان آغاز شده است.

حجت الاسلام  عباس نصیر الاسلامی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن،  از اجرای مسابقه دوچرخه سواری برای رده سنی نوجوانان در قالب  طرح "نشاط معنوی" خبر داد.

وی با بیان این که همزمان با این مسابقه  اجرای طرح  " نشاط معنوی" به صورت رسمی در این شهرستان آغاز شده است، عنوان داشت: در این مسابقه نوجوانان مسیر 7 کیلومتری را از بقعه شیخ ابوسلیمان دارانی(ره) داران تا فلکه امیر کبیر شهر داران  رکاب زدند و در پایان نیز به نفرات برتر جوایزی نیز اهدا شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن ادامه داد: این مسابقه در راستای ایجاد نشاط و با رویکرد تقویت انگیزه شرکت کنندگان در این طرح از طرف اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن خاطر نشان کرد: امسال نیز همچون سال های گذشته اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان طرح نشاط معنوی را با محوریت بقاع متبرکه شاخص این شهرستان در رشته های علمی، قرآنی، آموزشی، درسی و همچنین برگزاری اردوهای تفریحی و سیاحتی در جوار بقاع متبرکه دارای ظرفیت این شهرستان برگزار می کند.

حجت الاسلام نصیر الاسلامی اجرای این طرح را در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری دانست و افزود: ین طرح در راستای ترویج زندگی به سبک اسلامی و با محوریت بقاع متبرکه و برگرفته شده از تعالیم اسلامی و انقلابی و همچنین با رویکرد تقویت روحیه فرهنگی و مذهبی در ایام تابستان تا پایان مرداد ماه با هدف ایجاد انگیزه های مذهبی و اسلامی ویژه قشر نوجوان و جوان در جوار بقاع متبرکه این شهرستان اجرا می شود.

وی ادامه داد: بقاع متبرکه شهرستان ظرفیت عظیمی برای رونق گردشگری مذهبی و به دنبال آن ایجاد نشاط معنوی است.

نصیر الاسلامی بر لزوم توسعه امکانات و زیرساخت های لازم برای بهبود خدمات رسانی به زائران تاکید کرد.

کد خبر 311753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.