مسئولان قدمی برای حل مشکلات بر نمی‌دارند/ هیچ کسی کار خودش را انجام نمی‌دهد

نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: مسئولان قدمی برای حل این مشکلات بر نمی‌دارند، پس باید این مشکلات را چه زمانی حل کنیم؟

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، سلمان خدادادی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 28 تیر) در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس، اظهار داشت: نزدیک به 4 دهه است که مسئولان اعلام می‌کنند که مشکلاتی در زمینه‌های اقتصادی، جوانان، حاشیه‌نشینی، آب، بانک، محیط زیست و ... داریم، اما مسئولان قدمی برای حل این مشکلات بر نمی‌دارند،  پس باید این مشکلات را چه زمانی حل کنیم؟

وی افزود: هر روز به این مشکلات افزوده می‌شود و یکی از علت‌های مهم در عدم حل مشکلات این است که هیچ چیز در جای خودش نیست و هیچ کسی کار خودش را انجام نمی‌دهد. مثلا قوه مجریه کار قوه قضائیه را انجام می‌دهد و قوه مقننه کار قوه قضائیه و قوه قضائیه کار همه را انجام می‌دهد.

نماینده مردم ملکان در مجلس ادامه داد: امیدوارم هیئت رئیسه مجلس برنامه‌ای را تنظیم کند که قوه مقننه در مسیر قرار بگیرد که وظیفه خود را انجام دهد.

 خدادادی با اشاره به معرفی کابینه دوازدهم از سوی رئیس‌جمهور گفت: همان‌طور که ذکر شد اوضاع اقتصادی کشور نگران‌کننده است. کسانی در نزد خداوند سربلند هستند که فکری برای جوانان، بیکاری، آسیب‌های اجتماعی و منافع ملی باشند، لذا رئیس‌جمهور ضمن پرهیز از نگاه جناحی و سیاسی و با فکر مشارکت همه ایرانیان در تشکیل کابینه باشد تا همه قومیت‌ها و مناطق خود را شریک دولت بدانند و با تدبیر راه رشد اقتصادی را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: دولت زمانی موفق می‌شود که افرادی فکور، سالم، معتقد به مردم و متعلق به همه سلایق و به همه قومیت‌ها از سوی رئیس‌جمهور در راس وزارتخانه‌ها قرار بگیرند.

خدادادی در بخش پایانی نطق خود با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی نباید فرصت‌های به دست آمده در منطقه را از دست بدهد، تصریح کرد: امروز موضوع قطر فرصت مناسبی برای بست و توسعه اهداف مقدس جمهوری اسلامی است، لذا دستگاه دیپلماسی باید در مقاطع حساس و تاریخی نقش خود را ایفا کند.

کد خبر 311752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.