ارسال ۱۲۸ اثر هنری برای سومین  جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز

نطنز- شهردار نطنز گفت: تعداد ۱۲۸ اثر از تئاتر صحنه ای، خیابانی و کودک برای سومین جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز به دبیرخانه ارسال شده است

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، سید محسن تجویدی اظهار داشت: تا روز ۲۳ تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار، تعداد ۱۲۸ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز ارسال گردید و این در حالی است که سال اول ۶۹ اثر و در سال دوم ۱۰۵ اثر ارسال شده بود.

وی افزود: از این آثار تعداد ۵۰ تئاتر صحنه ای، ۴۹ تئاتر خیابانی و ۲۹ تئاتر کودک از اصفهان، نطنز، شاهین شهر، فلاورجان، نایین، کاشان، مبارکه، شهرضا، نجف آباد، زرین شهر، سمیرم، گلپایگان، اردستان، خمینی شهر، میمه، لنجان، چادگان، داران، فریدونشهر و فولاد شهر به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید که اصفهان با ۳۸ اثر رکورد دار ارسال آثار است.

شهردار نطنز با توجه به اینکه ارسال آثار به جشنواره از سالهای گذشته بیشتر بوده است، تصریح کرد: امسال ۹ اثر از شهرستان نطنز به جشنواره ارسال گردیده که نتایج بازبینی آثار توسط داوران از ۲۹ الی ۳۰ تیرماه اعلام خواهد شد و از بین آنها ۱۱ اثر در بخش تئاتر خیابانی، ۸ اثر در بخش تئاتر صحنه ای و ۵ اثر در بخش تئاتر کودک به مرحله اجرا راه خواهند یافت.

وی اضافه کرد: با همت شهرداری نطنز و همکاری انجمن هنرهای نمایشی جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز از ۴ الی ۷ مرداد ماه برگزار می شود و گروه ها با اجرای آثار خود در پارکهای سرچشمه سرابان، ۹ دی و ملت، فرهنگسرای کوثر، کانون شهید مطهری و مسکن مهر نطنز به رقابت می پردازند.

تجویدی خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره ۴ مرداد ساعت ۱۰ در فرهنگسرای کوثر با حضور مسئولین، دوستداران تئاتر و گروه های هنری و اختتامیه آن در ۷  مرداد ساعت ۱۷ در همان مکان با حضور هنرمندان کشوری برگزار می شود.

وی افزود: انشااله اجرای تئاتر ها در نقاط مختلف شهر شور و نشاط را در بین شهروندان ایجاد نماید و بتواند روزهای بیاد ماندنی را برای آنها رقم بزند.

شهردار نطنز در پایان تأکید کرد: شهرداری نطنز با برگزاری جلسات و بازدیدهای میدانی کار خود را برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره آغاز کرده و برنامه های تئاتر به زودی از طریق سایت شهرداری، کانال تلگرامی شهرداری و جشنواره و همچنین نصب بنر اطلاع رسانی خواهد شد. /

کد خبر 311751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.