چرا سیدصالحی از ویسی دلخور است؟

با اینکه ایستگاه آخر زندگی ورزشی سیدمهدی سیدصالحی در گسترش فولاد رقم خورد اما شمارش معکوس برای پایان فوتبال مهاجم سابق سپاهان از وقتی آغاز شد که عبدالله ویسی در فصل منتهی به قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر این بازیکن را نخواست.

به گزارش ایمنا، سیدمهدی سیدصالحی پس از اعلام خداحافظی رسمی از سرمربیان سابق خود در تیم‌های سایپا و استقلال خوزستان به شدت انتقاد کرد و مجید جلالی و عبدالله ویسی را عوامل اصلی آویختن کفش‌هایش معرفی کرد.

اما چرا مهاجم سابق سپاهان از سرمربی پیشین این تیم دلخور است؟ ماجرا از زمانی آغاز شد که سیدصالحی در پنجره زمستانی لیگ چهاردهم از سایپا به استقلال خوزستان پیوست. تیم اهوازی در آن مقطع برای بقا در لیگ برتر می‌جنگید. در نهایت استقلال خوزستان به شکلی میلی‌متری در سطح اول فوتبال کشور ماندنی شد اما سیدصالحی در پایان فصل در لیست مازاد قرار گرفت. به عبارت دیگر، در ابتدای همان فصلی که استقلال خوزستان قهرمان شگفتی‌ساز لیگ برتر شد ویسی علاقه‌ای به ادامه همکاری با سیدصالحی از خود نشان نداد.

پس از آنکه ویسی سیدصالحی را نخواست این مهاجم یک نیم‌فصل کامل بیرون نشست تا اینکه در نقل و انتقالات زمستانی جذب گسترش فولاد شد. عمر حضور مهاجم سابق سپاهان در جمع آبی‌های تبریزی فراتر از یک نیم‌فصل نرفت تا در نهایت این تیم حکم ایستگاه پایانی زندگی ورزشی سیدصالحی را پیدا کند.

کد خبر 311732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.