انعقاد تفاهم نامه مشترک میان سازمان پارکها و شرکت نمایشگاه های اصفهان

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان از انعقاد تفاهم نامه ای مشترک میان این سازمان با نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برای اولین بار در کشور به منظور ایجاد تحول در امور فضای سبز خبرداد.

احمد سلیمانی پور در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: جهت توسعه همکاری های دوجانبه در راستای برگزاری هر چه بهتر سمینارها و نمایشگاه های بین المللی فضای سبز شهری، با استفاده از توانایی ها و ظرفیت های شرکت نمایشگاه ها و سازمان پارکها تفاهم نامه ای امضاء شد.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این تفاهم نامه برای اولین بار در کشور قرار شد دبیرخانه نمایشگاهی فضای سبز تشکیل شود که این دبیرخانه با هماهنگی نهادهای مربوطه می تواند برای هر سال از قوام و قوت بیشتری برخوردار شود.

وی یادآور شد: دبیرخانه نمایشگاه فضای سبز می تواند اطلاعات ارزشمندی را در اختیار تمام مجموعه ها، شرکت ها، مؤسسات، سازمان های دولتی قرار دهد و هر سال از نظرکمی و کیفی فضای سبز  وضعیت بهتر و مطلوب تری پیدا کنیم.

سلیمانی پور اظهارکرد: در تعهدات متقابلی که در تفاهم نامه امضاء شد، قرار شد دعوت از شرکت های داخلی و خارجی را با توجه به سیاست های اصلی نظام از طریق شرکت نمایشگاه های بین المللی انجام و اطلاعات گسترده ای که در اختیار کارشناسان سازمان پارکها و فضای سبز است نیز برای هر چه بهتر برگزار شدن نمایشگاهها ارایه شود.

وی گفت: همچنین کلانشهرهای کشور که در امر فضای سبز دارای تجربه و تکنیک های جدیدی هستند، می توانند در نمایشگاه فضای سبز شرکت کرده تا از تبادل نظر بین مجموعه های فضای سبز شهرداری های کشور، استفاده مؤثری انجام شود.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه این مهم نیازمند حمایت های مجموعه مدیریت شهری است تا در چنین فضای هم افزایی به سمینارهای علمی و تخصصی پرداخته و در کنار آن کارگاه های کاربردی برپا شود، افزود: اگر قرار باشد نمایشگاه تخصصی فضای سبز در سطح گسترده داشته باشیم، کارگاههای آموزشی می تواند نتایج تکنیک هایی که در نمایشگاه ارایه می شود را به صورت اجرایی در کارگاه ها عرضه کند.

کد خبر 311690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.