"شهرداری اصفهان" جایزه ملی بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد را کسب کرد

شهرداری اصفهان در کنفرانس بین المللی بودجه ریزی موفق به کسب جایزه ملی بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد شد.

به گزارش ایمنا، هشتمین کنفرانس بین المللی بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد در تاریخ های ۲۵ و ۲۶ تیرماه سال ۱۳۹۶ در تهران، سالن همایش های رازی برگزار شد که با توجه به اهمیت موضوع تعداد بسیار زیادی از ارگان ها، سازمان ها و نهادهای کشور در این کنفرانس شرکت کرده بودند.

حضور ریاست مجلس شورای اسلامی دکتر لاریجانی در هشتمین کنفرانس بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد و تاکید وی بر مدیریت بهتر منابع و مصارف کشوریکی از ویژگی های بارز این کنفرانس بود. این کنفرانس با حضور بسیار زیاد اساتید، مدیران و کارشناسان

داخلی و خارجی در دو قسمت مقالات علمی و ارزیابی سازمان ها جهت کسب جایزه بلوغ تشکیل شد که در این بین شهرداری اصفهان در بین کلیه دستگاه های اجرایی که در فرایند ارزیابی جایزه بلوغ بودجه ریزی عملکردی شرکت کرده بودند در کنار پنج سازمان دیگرتوانست برای اولین بار جایزه بلوغ بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد را کسب کند.

 در قسمت مقالات پذیرفته شده هم سهم شهرداری اصفهان ۲ مقاله بود که یکی از آنها در سالن اصلی کنفرانس و توسط مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان ارائه شد.

این موفقیت بزرگ حاصل تلاش مستمر و تعامل مدیران و کارشناسان شهرداری اصفهان و حمایتهای شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان بوده و قطعا شروعی برای یک مسیر طولانی ولی حیاتی خواهد بود.

کد خبر 311608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.