ایجاد نشاط اجتماعی از شاخصه های فرهنگی تیران و کرون است

تیران-سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون گفت: ایجاد نشاط اجتماعی از شاخصه های فرهنگی شهرستان تیران و کرون در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، علی معینی در کمیته فرهنگی و هنری ستاد اوقات فراغت شهرستان تیران و کرون اظهارداشت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی از مولفه ها و شاخص های فرهنگی و هنری شهرستان است که در قالب برنامه های فرهنگی و هنری محقق می شود.

وی افزود: این مولفه و شاخص فرهنگی و هنری در برنامه های اوقات فراغت دنبال می شود که برای تحقق آن نیازمند برنامه ریزی و فعالیت های موثر و بهره گیری از متخصصان است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون بیان داشت: بکارگیری افراد متخصص فرهنگی و هنری در برنامه های پایگاه اوقات فراغت لازم و ضروری است و در ارزیابی پایگاه های اوقات فراغت به این موضوع توجه می شود.

وی ادامه داد: عدم بکارگیری نیروهای متخصص در برنامه های فرهنگی و هنری پایگاه اوقات فراغت چالش ساز است و مانع تحقق هدف و رویکرد برنامه ها می شود.

معینی با اشاره به تقسیم کار در حوزه فرهنگی و هنری ستاد اوقات فراغت گفت: میراث فرهنگی و صنایع دستی تور گردشگری به مناطق گردشگری شهرستان را انجام می شود که این موضوع در تحقق برنامه جامع معرفی ظرفیت های گردشگری شهرستان که یکی دیگر از شاخص های فرهنگی و هنری این منطقه است، موثر و لازم است.

کد خبر 311512

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.