پرداخت ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض به کشاورزان نطنز و بادرود

نطنز- فرماندار نطنز گفت: ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوضِ دولتی به کشاورزان نطنز و بادرود برای اجرای سیستم ابیاری کم فشار پرداخت شده است

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، یوسف حسنی صبح امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی در محل فرمانداری اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به عنوان شعار سال در دستور کار ادارات و نهادهای شهرستان قرار گرفته است  و کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان باید به صورت جدی از تمام ظرفیت های موجود برای رونق تولید در منطقه استفاده کنند.

حسنی اشتغال و صادرات محصولات شهرستان را دو هدف مهم برای حرکت در مسیر رونق تولید در عنوان کرد و افزود: نطنز به ویژه  منطقه بادرود به قطب کشاورزی در استان تبدیل شده است و باید با استفاده از ظرفیت کشاورزی بر پایه تغییر الگوی کشت و تولید گیاهان دارویی و کم آب، زمینه رشد اقتصادی را در شهرستان نطنز  فراهم کرد.

وی با بیان این که حدود ۶۰۰ هکتار از مزارع کشاورزی شهرستان به سیستم آبیاری کم فشار مجهز شده است، بیان کرد:  ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوضِ دولتی به کشاورزان برای اجرای این سیستم پرداخت شده است.

فرماندار نطنز در ادامه تشریح اقدام های صورت گرفته برای تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان، احیای قنوات را یکی از مصادیق مهم اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: احیای این قنوات یکی از ضروریات مهم شهرستان است و به همین منظور با پیگیری مرتضی صفاری نماینده مردم شهرستان مبلغ دو میلیارد ریال اعتبار برای لایروبی قنوات شهرستان تخصیص یافت و بزودی عملیات لایروبی آن ها آغاز می شود. /

کد خبر 311464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.