پذیرایی از کودکان اصفهانی در رستوران بازیهای فکری/ بهینه سازی زیرساخت های فرهنگی در شهر

مدیر عامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در شصت و سومین برنامه هر هفته چند افتتاح گفت: روند بهینه سازی زیرساخت های فرهنگی مورد توجه شهرداری اصفهان قرار دارد

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اکر بقایی در مراسم گشایش مرکز تخصصی خانه خلاقیت که در قالب برنامه هر هفته، چند افتتاح برگزار شد، اظهارکرد: امروز شاهد افتتاح مرکز تخصصی خانه خلاقیت و خانه کودک در شهر اصفهان هستیم.

وی با اشاره به موضوعیت این کار افزود: یکی از کارهای فرهنگی انجام شده تحت عنوان (فرهنگ به علاوه ۶، فرهنگ منهای ۳) که در سال ۹۳ جاری شد موضوع اضافه شدن خدمات و کیفیت بخشی مراکز فرهنگی بوده است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان ادامه داد: یکی از اقدامات مهم فرهنگی که باید انجام دهیم افزایش کیفیت و ارائه خدمات مراکز فرهنگی است و هزینه کرد در این راستا قطعا مزایای خوبی به همراه دارد.

بقایی با استناد به یکی از سخنان آیت الله بهجت مبنی بر عمل به دانسته های خود افزود: الزاما ما نباید تنها دانسته های خود را اضافه کنیم بلکه باید به آنچه می دانیم عمل کنیم، از این رو صرف اضافه شدن سازمان های فرهنگی مسیر حرکت فرهنگی را برای ما هموار نمی کند بنابراین باید سازمان های خود را بهینه کنیم.

وی اضافه کرد: در مسیر ارتقا کیفیت خدمات مراکز فرهنگی متناسب با تاریخ و دوره مراکزی که سالهای گذشته افتتاح شده اند باید بازنگری و بازتعریف در برنامه های فرهنگی انجام شود که خوشبختانه این اتفاق رقم خورده است و در سالهای قبلی تعدادی از این مراکز افتتاح شد.

افزایش مخاطبان برنامه های فرهنگی با بهینه سازی برنامه ها

مدیر عامل سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در دوره زندگی امروزی مردم نیاز به خدمات بهینه، کارشناسی، تخصصی و خدمات خوش ساخت و خوش عرضه دارند گفت: در مرکز باغ جوان به موضوع بهینه سازی فعالیت های فرهنگی توجه شده است که این کار باعث شده میزان مخاطبان برنامه های فرهنگی در ۳ ماهه اول سال معادل با کل تعداد مخاطبان در سال گذشته باشد.

بقایی بیان کرد: با توجه به این موضوع در خانه خلاقیت و کودک دفاتر تخصصی شکل گرفته اند و فعالیت ها بازتعریف شده است.

وی عنوان کرد:  در سال گذشته تصمیم به تغییر و بازنگری در ۷ مرکز فرهنگی گرفته شد اما این موضوع به دلیل کمبود منابع مالی در ۴ مرکز اجرایی شد.

کد خبر 311430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرش تیموری IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
    0 0
    از زحمات جناب آقای بقایی و همکارانشان. کمال تشکر را دارا میباشیم