برنامۀ روز پایانی جشنوارۀ تئاتر سوره در اصفهان

جشنوارۀ تئاتر سوره منطقه سه، از ۲۴ تیر ماه در اصفهان آغاز به کار کرده و امروز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می دهد.

به گزارش ایمنا، جشنوارۀ مناطق تئاتر سوره که از سوی حوزۀ هنری به ترتیب در استان‌های کرمانشاه(منطقه ۱)، سمنان(منطقه ۲) و اصفهان(منطقه ۳) برگزار می‌شود، از ۲۴ تیر ماه در اصفهان آغاز به کار کرده است.  

در این جشنواره استان‌های اصفهان، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد، مرکزی، قم، هرمزگان، مازندران و یزد، ۹ نمایش را تا ۲۶ تیرماه در دو سالن کوچک و بزرگ تالار هنر اصفهان اجرا می کنند و برگزیدگان جشنوارۀ مناطق به بیست و پنجمین جشنواره‌ سراسری تئاتر «سوره» که نیمه مردادماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

دو نمایندۀ اصفهان در این جشنواره، پیمان کریمی با نمایش «پیرمرد، بقچه، دوچرخه» و احسان جانمی با نمایش «بی در زمان» هستند و نمایش های «نون، واو، الف، میم» به کارگردانی حسین گلچین زاده از خوزستان، «سنگها بر ستون ایستاده اند» به کارگردانی ریحانه بارانی از کهیلویه و بویراحمد، «هفت بچه یهودی» به کارگردانی سیدحسین میرعلایی از استان قم، «رنج قالی» به کارگردانی ایمان ملکی پور از استان مرکزی، «چادری برای نجیمه» به کارگردانی حسن سبحانی مینابی از استان هرمزگان، «سرخِ او» به کارگردانی مهیار هزارجریبی از استان مازندران و «قصه ظهر جمعه» به کارگردانی حسام افروز از استان یزد نیز در اصفهان به روی صحنه می روند.

جزییات اجرای این نمایش ها در تالار هنر برای ۲۶ تیر ماه و روز پایانی جشنواره به شرح زیر است:

«سرخِ او» به کارگردانی مهیار هزارجریبی از استان مازندران، رأس ساعت ۱۰:۳۰ در پلاتوی تالار هنر

«قصه ظهر جمعه» به کارگردانی حسام افروز از استان یزد، رأس ساعت ۱۲ در سالن اصلی تالار هنر

گفتنی است، آیین اختتامیۀ این جشنواره نیز امروز رأس ساعت ۲۰:۳۰ در تالار هنر با حضور تعدادی از هنرمندان و مسئولان برگزار می شود.

کد خبر 311390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.