ضرورت آشنایی واحدهای صنعتی با تازه‌های فناوری در کسب‌وکار

رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان گفت: هدف از برگزاری کنفرانس انقلاب صنعتی چهارم در اصفهان این است که صاحبان صنایع و واحدهای صنعتی در اصفهان با تازه‌های فناوری در کسب‌وکار آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود گلشیرازی در آیین افتتاح سومین کنفرانس بین‌المللی چهارمین انقلاب صنعتی در اتاق بازرگانی اصفهان، اظهار داشت: هدف از برگزاری کنفرانس انقلاب صنعتی چهارم در اصفهان این است که صاحبان صنایع و واحدهای صنعتی در اصفهان با تازه‌های فناوری در کسب‌وکار آشنا شوند.

وی پیرامون تاریخچه انقلاب‌های صنعتی اول تا سوم، به موضوع انقلاب صنعتی چهارم اشاره کرد و بیان داشت: خودروهای بدون سرنشین، پهبادها و ربات‌ها نمونه‌هایی از انقلاب صنعتی چهارم هستند اما سوال اینجاست که  انقلاب اخیر چه تاثیری در کسب‌وکار و وضعیت اقتصادی خواهند گذاشت؟

رضا رادفر از شرکت EPL  در این کنفرانس گفت: رویکرد انقلاب صنعتی چهارم افزایش بهره‌وری در تولیدات و ارایه خدمات به مشتریان است.

وی تصریح کرد: ایجاد فضای مجازی، موبالیزه شدن و آنالیز فرایندها  از مهم‌ترین بخش‌های انقلاب صنعتی چهارم در بنگاه‌های اقتصادی پیش روست.

امید گیوه چی از شرکت اشنایدر الکتریک آلمان در این همایش گفت:ارزش ایجاد کردن و افزایش راندمان با استفاده از فناوری موضوع اصلی شرکت‌های بین‌المللی است.

وی با اشاره به اینکه ۵۳ درصد انرژی در ساختمان‌ها مصرف می‌شود، افزود: کاهش انرژی و افزایش رضایت مشتریان ساختمان‌ها به‌عنوان رویکرد اصلی شرکت‌های ساختمانی بین‌المللی است.

آندره جاکوس از شرکت Porto Business School  در این همایش، گفت: بر اساس  تحقیقات بازار انجام شده مشتریان به  توجه ویژه شرکت‌ها به خواست‌های آنان نیاز دارند.

وی افزود: شرکت‌های بین‌المللی برای موفقیت در فضای رقابتی همواره از نظریات مشتریان برای ارتقا خدمات خود استفاده می‌کنند.

وی استفاده روزافزون از نرم‌افزاری موبایل (APP) را نشان از توجه شرکت‌ها به خواست‌های مشتریان دانست و گفت: در خدمات نوین درمانی بیمار از منزل با پزشک خود در ارتباط و با استفاده از app داروهای خود را دریافت می‌کند.

دبیر اجرایی سومین کنفرانس چهارمین انقلاب صنعتی، استان اصفهان را پایتخت صنعتی ایران معرفی کرد که متأسفانه اکنون دچار چالش‌ها و معضلات اساسی و عدیده‌ای است و تاکید کرد: به‌طورقطع حل این مشکلات نیازمند چاره‌اندیشی است.

به گفته سعید صنایعی، وضعیت اقتصاد چهارمین انقلاب صنعتی، مراکز خرید هوشمند، گردشگری و خدمات گردشگری، فناوری‌های نوین و شرکت‌های حوزه مصالح ساختمانی و ساختمان‌سازی از تامین کالا تا مصرف از محورهای برپایی این کنفرانس در اصفهان است.

صنایعی اضافه کرد: نقش فناوری‌های نوین در صنعت گردشگری و خدمات وابسته، خودکارسازی صنعتی و صنعت ساختمان ازجمله موضوعاتی است که در این کنفرانس  به آن پرداخته می‌شود.

کد خبر 311277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.