مجری تلویزیون: قاتل پدرم هرگز شناسایی نشد

پس از انتشار خبر به قتل رسیدن آتنا اصلانی دختر 7 ساله پارس آبادی، بسیاری از سینماگران و چهره‌های سیاسی واکنش‌های مختلفی را به این اتفاق هولناک نشان دادند.

به گزارش ایمنا، اما المیرا شریفی مقدم مجری شبکه خبر، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود اعدام را برای قاتل این کودک کم دانست و اعلام کرد که قاتل پدر او هم بیست و چهار سال است که شناسایی نشده و به همین دلیل پرونده این قتل سال‌هاست بدون دستگیری قاتل مختومه اعلام شده است.

در میان ابراز همدردی‌های بسیاری از مردم و چهره‌های هنری و رسانه‌ای با خانواده اصلانی، المیرا شریفی مجری شبکه خبر در واکنش به خبر قتل این کودک در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «قاتل دخترک معصوم به سومین قتل هم اعتراف کرد. قاتلی که سالها شناسایی نشده بود و در بزرگترین جنایت خود، دختری هفت ساله را قربانی کرد و ملتی را در شوک و غم فرو برد. آیا بازهم جنایتی کرده است؟ اعدام هم برای این جانیان کم است.»

این مجری در ادامه روایت عجیبی را در مورد به قتل رسیدن پدرش مطرح می‌کند و با لحنی انتقادی می‌نویسد: «قاتل پدر من در این بیست و چهار سالی که شناسایی نشده مشغول چه کاری بوده؟ آیا به جنایتکاری ادامه داده یا مُرده؟ کسی که برای کیف بری و دزدی میاد و انسانی رو به قتل میرسونه، ممکنه خیلی کارها بکنه! هرچند حالا کسی دنبالش نیست چون پرونده ما مختومه اعلام شد و من در حسرت این پاسخ ماندم که چرا پیدا نکردند؟!»

کد خبر 311215

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.