حضور ۱۵ کشور خارجی در جشنواره بین المللی فناوری های نوین شهری اصفهان

رئیس مرکز فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: جشنواره بین المللی فناوری های نوین شهری با هدف بومی سازی و انتقال دانش فناوری های نوین و پرورش توانمندی های داخلی در حوزه شهری با حضور دانشمندان ۱۵ کشور خارجی در اصفهان برگزار می شود.

محمدرضا نیلفروشان در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جشنواره بین المللی فناوری های نوین شهری از ۱۳ تا ۱۵مردادماه سال جاری با حضور ۱۵ کشور از سراسر جهان در اصفهان برگزار می شود.

وی ادامه داد: هدف اصلی این جشنواره، بومی سازی و انتقال دانش فناوری های نوین کشورهای خارجی و پرورش توانمندی های شرکت های داخلی است که در حوزه شهری فعال هستند.

رئیس مرکز فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان عنوان کرد: فناوری اطلاعات، ترافیک و حمل و نقل، فعالیت های زیست محیطی و موضوعات مربوط به رفاه شهروندی از جمله عناوین این جشنواره هستند.

وی افزود: دانشگاهها و پارکهای فناوری، شرکت های دانش بنیان و شرکتهای خارجی در این جشنواره حضور پیدا می کنند و فناوریهای نوین عرصه مدیریت شهری را به نمایش می گذارند.

نیلفروشان با اشاره به اینکه جشنواره بین المللی فناوری های نوین شهری در چند بخش برنامه ریزی شده است، گفت: نمایشگاه مسقف که در محل دائمی نمایشگاه های بین الملی پل شهرستان برگزار می شود، نمایشگاه روباز که برخی از تکنولوژی ها که نیاز به هوای باز دارند به نمایش در می آیند و سالن های گفتگو که در آنجا شهرداران و شورای شهر و اهل فن، تکنولوژی های خود را توضیح می دهند.

وی ادامه داد: بخش دیگری از این جشنواره سمینارهای علمی است که استادان مختلف مباحث فناورانه را به بحث و تبادل نظر می گذارند.

وی خاطرنشان کرد: در مراسم افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره مقامات کشوری و شهری حضور پیدا خواهند کرد و در طول این جشنواره از برخی از پروژه های شهری نیز بازدید به عمل می آید.  

کد خبر 311110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.