تمام استانداردهای لازم در اماکن ورزشی شهرداری پیاده سازی شده است

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر ۵۷۰ کلاس آموزشی در ۴۲ مجموعه ورزشی شهرداری اصفهان با حضور ۴۰۰ مربی در ۲۷ رشته ورزشی از ۷ صبح تا ۷ بعد از ظهر در حال برگزاری است.

علی قاسمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه تلاش جهادی برای اقدامات ورزشی در شهراصفهان طی ۲ سال گذشته انجام شده است، گفت: سازمان ورزش تمام استانداردهای لازم برای تشکیل کلاس های آموزشی در رشته های مختلف ورزشی از نظر بهداشت محیطی و پیش بینی مربیان ارزشی را در کلیه مجموعه های ورزشی رعایت کرده است.

وی یادآور شد: رشته های متعدد ورزشی در مجموعه های تحت نظر سازمان ورزش شهرداری اصفهان با استقبال کم نظیر شهروندان رو به رو شده است.

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان ادامه داد: برای بازسازی و تقویت تجهیزات ورزشی نیز اقدامات لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه مربیان و ورزش آموزان ماهانه توسط سازمان ورزش مورد تشویق قرار می گیرند و کارت افتخاری ورزش شهروندی دریافت می کنند، افزود: افردی که کارت افتخاری ورزش شهروندی را دریافت می کنند، می توانند از رشته های ورزشی دیگر به صورت رایگان استفاده کنند.

قاسمی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که استانداردهای لازم را در کلیه اماکن ورزشی پیاده سازی کنیم.

وی گفت: در حال حاضر ۵۷۰ کلاس آموزشی در ۴۲ مجموعه ورزشی شهرداری اصفهان با حضور ۴۰۰ مربی در ۲۷ رشته ورزشی از ۷ صبح تا ۷ بعد از ظهر در حال برگزاری است.

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان اضافه کرد: از نظر خدمات دهی، کلیه اماکن ورزشی با کمترین قیمت در اختیار شهروندان قرار گرفته به طوری که نرخ های مجموعه های ورزشی تحت پوشش سازمان ورزش شهرداری، یک سوم اماکن دولتی و خصوصی است تا رضایت شهروندان فراهم شود.

کد خبر 311053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.