اداره‌کل ورزش و جوانان استان مسئول حل مشکل دپوی خاک نقش‌جهان است

نماینده سابق اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در ورزشگاه نقش‌جهان گفت: حل مشکل دپوی خاک اطراف ورزشگاه نقش‌جهان که مانع استفاده از یکی از پارکینگ‌های ورزشگاه است بر عهده اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان بوده اما متأسفانه این مشکل هنوز برطرف نشده است.

احمد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد مشکل دپوی خاک ورزشگاه نقش‌جهان اظهار کرد: حل مشکل دپوی خاک اطراف ورزشگاه نقش‌جهان که مانع استفاده از یکی از پارکینگ‌های ورزشگاه است بر عهده اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان بوده اما متأسفانه مدیرکل ورزش و جوانان استان هنوز این مشکل را برطرف نکرده است. وجود این دپوی خاک باعث لانه کردن پشه سالک می‌شود که خطری بزرگ محسوب می‌شود.

وی افزود: وقتی ساخت ورزشگاه نقش‌جهان آغاز شد خاکی که از گودبرداری اولیه باقی ماند در یک جا دپو شد تا بعداً جابجا شود. جابجایی این دپوی خاک از طرف شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی بر عهده مسئولان وقتِ اداره‌کل ورزش و جوانان استان گذاشته شد و در همین زمینه قراردادی با یک شخص منعقد شد ولی متأسفانه در ادامه این شخص به تعهد خود عمل نکرد.

سلیمانی ادامه داد: قرار بود این شخص دپوی خاک اطراف نقش‌جهان را در کوره آجرپزی استفاده کند اما وقتی کمی از خاک مرغوب را جابجا کرد و به خاک نامرغوب رسید، زیر قرارداد زد و کار دو طرف به شکایت کردن کشید و این مشکل هنوز حل نشده است. پیگیری این موضوع از طریق مراجع قضایی بر عهده اداره‌کل ورزش و جوانان استان است.

نماینده سابق اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در ورزشگاه نقش‌جهان گفت: خوشبختانه ورزشگاه نقش‌جهان پس از سال‌ها با پیگیری استانداری و معاون اول رییس‌جمهور به صورت نصفه و نیمه به بهره‌برداری رسید تا بتوان در آن مسابقه برگزار کرد ولی علاوه بر دپوی خاک، مشکل معارضان ورزشگاه هم هنوز حل نشده است.

سلیمانی بیان داشت: از طرف دیگر مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در مصاحبه خود نصب چادر برای سقف ورزشگاه نقش‌جهان را هزینه اضافی دانسته و سوال من این است که آیا امکان دارد ورزشگاه بعد از ۲۰ سال از زمان آغاز ساخت بدون چادر سقف باشد؟ این سایه‌بان‌ها نقش مهمی در حفظ تماشاگران از نور آفتاب و باران دارد.

وی اظهار کرد: درست است که چمن ورزشگاه نقش‌جهان شرایط بسیار خوبی دارد، هر دو طبقه صندلی‌گذاری شده و جایگاه VIP تکمیل شده است اما حل نشدن مشکل دپوی خاک مانع بهره‌برداری از یکی از پارکینگ‌های ورزشگاه است و با ورزش باد خاک روی سر تماشاگران می‌رود، همانطور که در روز افتتاح ورزشگاه اتفاق افتاد.

سلیمانی در مورد سالن ۶ هزار نفری نقش‌جهان هم گفت: برای ساخت سالن ۶ هزار نفری ۲۵ آبان میلیاردها تومان هزینه شده ولی به دلیل برگزار نشدن مسابقه در آن در حال خاک خوردن است و پرنده‌ها در آن لانه می‌کنند. امکانات کمپی هم که در قسمت دیگر ورزشگاه ساخته شد به دلیل عدم استفاده و نگهداری، در حال از بین رفتن است.

کد خبر 310791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.