«خبرنگاران نوجوان » به جمع خبرنگاران شهر می پیوندند

«خبرنگاران نوجوان شهر» فعالیت خود را در مسیر اطلاع رسانی فعالیت های شهری از سر می گیرند.

به گزارش ایمنا، امسال به بهانه برگزاری سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان که از ۹ تا ۱۵ تیرماه به میزبانی شهرداری اصفهان در کلان شهر برگزار شد، طرحی ازسوی ستاد جشنواره در اصفهان اجرا شد که طی آن تعدادی از نوجوانان علاقمند به خبرنگاری و مستعد در این عرصه، تحت آموزش های لازم حرفه روزنامه نگاری و خبرنگاری در چندین کارگاه آموزشی قرار گرفته و طی ایام برگزاری جشنواره به فعالیت در زمینه اطلاع رسانی این رویداد فرهنگی و هنری پرداختند.

این طرح با اعلام فراخوانی ازسوی ستاد خبری جشنواره فیلم کودک در اصفهان آغاز شد که طی آن از نوجوانان بین ۱۱ تا ۱۶ سال و علاقمند به حرفه خبرنگاری دعوت شد تا برای ثبت نام در این طرح به اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان مراجعه کنند. در این میان سهمیه ویژه ای هم برای فرزندان شهدای مدافع حرم و معلولین در نظر گرفته شد.

در ادامه اجرای این طرح و با برگزاری جشنواره، این خبرنگاران نوجوان که با شرکت در کارگاه های آموزشی برگزار شده از سوی ستاد جشنواره، با اصول ابتدایی این حرفه آشنا شده بودند، به تهیه گزارش، مصاحبه، یادداشت و اخبار مختلف از روند برگزاری جشنواره پرداختند.

اینک با اتمام جشنواره فیلم کودک، قرار بر این شده تا از این نیروهای تازه نفس و خوش ذوق نوجوان در عرصه اطلاع رسانی رویدادها و فعالیت های شهر استفاده شود و برنامه فعالیت آنها نیز بزودی اعلام خواهد شد./

کد خبر 310745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.