در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر اقدامات ویژه ای برای کاهش بار ترافیکی انجام شده است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای اولین بار نرم افزار ترافیک یار در کشور در اصفهان رونمایی و در اختیار شهروندان قرار گرفته شد.

 به گزارش خبرنگار ایمنا، نورالله صلواتی  در حاشیه مراسم رونمایی از شبکه فناوری اطلاعات حوزه حمل و نقل و ترافیک که در قالب شصت و دومین برنامه از سری برنامه های هر هفته چند افتتاح برگزار شد، اظهارکرد در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر تاکنون اقدامات ویژه ای برای کاهش بار ترافیکی و تامین آرامش بین شهروندان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه اقدامات معاونت حمل و نقل عمومی نوین است،  ادامه داد: درهمین راستا امروز از نرم افزار ترافیک آنلاین برای مطلع شدن شهروندان از ترافیک، مسیر مراکز آموزشی ورزشی، مکان های تفریحی، بیمارستان ها، ظرفیت پارکینگ های شهر، هتل ها و غیره رونمایی شد.

صلواتی با تاکید بر اینکه نرم افزار «ترافیک یار» از دیگر طرح های  معاونت حمل و نقل است که می تواند مشکلات ترافیکی، حوادث و غیره را به کارشناسان مرکز کنترل ترافیک ارائه دهد، ادامه داد: برای اولین بار نرم افزار ترافیک یار در کشور در اصفهان رونمایی و در اختیار شهروندان قرار گرفته شد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه گفت: راه اندازی نرم افزارهای ترافیک آنلاین، ترافیک یار، ‌ترافیک کال، ترافیک پدیا، اصفهان ترافیک و ترافیکستان نقش موثری در تسهیل عبور و مرور شهروندان و حفظ محیط زیست دارد.  

وی در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد:  مسئولان ذیربط باید همکاری های  لازم را با معاونت حمل و نقل ترافیک  برای داشتن شهر پویا انجام دهند.

کد خبر 310649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.