چندین بار برای تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان به شرکت توسعه و تجهیز نامه نوشته‌ایم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: چندین بار به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی نامه‌نگاری کرده‌ایم و امیدوارم این شرکت کار تکمیل سقف ورزشگاه نقش‌جهان را آغاز کند.

محسن طاهری عصر امروز و در پایان دیدار تدارکاتی تیم‌های فوتبال سپاهان و پیکان در اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تیم کم‌کم به شرایط آرمانی خود نزدیک می‌شود و امیدوارم با برنامه‌ریزی کرانچار بتوانیم نفرات شایسته‌ای را در تیم جایگزین کنیم تا نتیجه مناسبی در لیگ بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که ترکیب سپاهان چه زمانی کامل می‌شود گفت: در حال تکمیل کردن تیم هستیم و سعی می‌کنیم هر نظری که کرانچار داشته باشد را برآورده کنیم. یکی، دو بازیکن دیگر هم باید به تیم اضافه شوند تا ترکیب سپاهان کامل شود.

طاهری در مورد اینکه ملیت و پست این بازیکنان چیست بیان داشت: فعلاً در حال مذاکره با این بازیکنان هستیم و اجازه بدهید تا به نتیجه برسیم تا نام آنها را اعلام کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد تکمیل نشدن ورزشگاه نقش‌جهان در آستانه آغاز لیگ هفدهم افزود: تکمیل کردن سقف بر عهده ما نیست و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور باید برای نصب چادرهای سقف ورزشگاه اقدام کند.

وی در واکنش به اینکه شرکت فولادمبارکه و باشگاه سپاهان باید این موضوع را از شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی مطالبه کنند، ادامه داد: ما پیگیر این موضوع هستیم و چندین بار هم به شرکت توسعه و تجهیز نامه‌نگاری کرده‌ایم و امیدوارم این شرکت کار تکمیل سقف ورزشگاه نقش‌جهان را آغاز کند.

طاهری در مورد وضعیت نه‌چندان مناسب محوطه این ورزشگاه نیز گفت: همه اینها جزء وظایف شرکت توسعه و تجهیز است که امیدواریم به زودی این اقدامات را انجام دهد.

کد خبر 310388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.