حواشی یک میزبانی در لیگ بسکتبال نوجوانان/ اتاق بدون کولر نتیجه اعتراض تیم مهمان! + تصاویر

تیم بسکتبال سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری خمینی‌شهر در حالی در لیگ نوجوانان کشور میهمان باشگاه شیمیدُر تهران است که وضعیت میزبانی باشگاه تهرانی اصلاً مناسب نیست.

به گزارش ایمنا، تیم بسکتبال نوجوانان سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری خمینی‌شهر برای برگزاری مرحله یک چهارم نهایی لیگ نوجوانان کشور به میزبانی باشگاه شیمیدُر به تهران اعزام شده است اما میزبانی ضعیف این باشگاه مشکلات بسیاری را برای نماینده شهرستان خمینی‌شهر به وجود آورد و این تیم را با نبود محل اسکان و غذای با کیفیت روبرو کرد.

در همین خصوص با سرمربی تیم بسکتبال سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری خمینی‌شهر گفتگو کردیم.

سید تقی گلستانه در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد میزبانی ضعیف باشگاه شیمیدر در مسابقات بسکتبال لیگ نوجوانان کشور اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۳۰ تیم برگزار شد که در مرحله یک چهارم نهایی، باشگاه شیمیدر میزبانی چهار تیم از تیم‌های حاضر را بر عهده گرفت و طبق قانون باشگاهی که میزبان می‌شود باید شب قبل از مسابقه به تیم مهمان محل اسکان بدهد.

وی ادامه داد: فدراسیون با ما تماس گرفت و اعلام کرد که باشگاه شیمیدر فردای روزی که ما به تهران رسیدیم می‌تواند به ما اسکان بدهد و وقتی دلیل این کار را پرسیدم گفتند هیچ مکانی را برای اسکان پیدا نکرده‌اند و من نیز در پاسخ گفتم اگر نمی‌توانند خوابگاهی پیدا کنند دلیلی ندارد که میزبانی را به عهده بگیرند.

اتاق بدون کولر و امکانات نتیجه اعتراض تیم مهمان!

سرمربی تیم نوجوانان شهرداری خمینی‌شهر در همین خصوص گفت: ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روزی که باید مسابقه می‌دادیم یک اتاق بسیار کوچک که ابعاد آن حدودا ۱۸ متر بود را در اختیار ما گذاشتند و با توجه به اینکه ما ۱۵ نفر بودیم، اما این مکان ۱۲ تخت بیشتر نداشت که یکی از این تخت‌ها نیز خراب بود. خوابگاهی که در اختیار ما گذاشتند کولر هم نداشت که واقعاً از این موضوع اذیت شدیم.

وی ادامه داد: این موضوع را به فدراسیون اطلاع دادم اما کسی به حرف ما گوش نکرد و مجبور شدم از طریق رسانه‌ها اقدام کنم که در نهایت به دلیل اینکه این خوابگاه در اختیار هیأت اسکواش تهران بود، همین هیأت مشکل خرابی کولر را برطرف کرد که تمام این اقدامات را هیأت اسکواش برای ما انجام داد و باشگاه شیمیدر که میزبان این مسابقات بود هیچ اقدامی نکرد.

گلستانه بیان داشت: این هیأت یک اتاق که مخصوص بازیکنان تیم ملی اسکواش بود را نیز در اختیار ما گذاشت تا کمبود مکان اسکان برای ما جبران شود و من از هیأت اسکواش تهران بخاطر این اقدامات تشکر می‌کنم.

وی از کیفیت غذای میزبان نیز انتقاد کرد و گفت: غذایی که به ما دادند کیفیت بسیار پایینی داشت. همان غذا را به رییس باشگاه شیمیدُر نشان دادیم و گفتیم این غذا قابل خوردن نیست و هیچ ورزشکاری نمی‌تواند از این غذا استفاده کند اما ایشان به ما گفت همین است که هست! ما نیز مجبور شدیم غذاها را به سطل زباله بریزیم و در این چند روز خودمان برای اعضای تیم غذا تهیه کردیم. این چه میزبانی است که نه خوابگاه در اختیار ما گذاشتند و نه غذای با کیفیت؟ و این مشکل هم که حل شد با کمک هیأت اسکواش تهران بود.

سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان شهرداری خمینی‌شهر در مورد نتایج به دست آمده این تیم در مسابقات افزود: ما با تمام این مشکلات و خستگی‌های بسیار وارد این مسابقات شدیم و تا کنون دو بازی انجام دادیم که متأسفانه هر دو بازی را واگذار کردیم و مسابقه آخرمان را امشب برگزار می‌کنیم.

وی افزود: اعتراض خود را به فدراسیون بسکتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز ارسال کردیم و منتظر جواب هستیم.

کد خبر 310192

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.