مسقف کردن ورزشگاه نقش‌جهان تصمیم اشتباهی بود!/ چادرها در حال دوخت است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: نصب چادر برای ورزشگاه نقش‌جهان و صرف میلیاردها تومان در این راه تصمیم اشتباهی بود که در گذشته گرفته شد ولی با این حال چادرهای سقف در حال دوخت است.

به گزارش ایمنا، فاز دوم ورزشگاه نقش‌جهان در حالی ۱۲ آبان ماه سال گذشته افتتاح شد که بخشی از امور مربوط به آن از جمله صندلی‌گذاری طبقه دوم، نصب نورافکن‌ها و ... در ادامه انجام و تکمیل شد. این در حالی است که فوتبالدوستان اصفهانی و به خصوص هواداران سپاهان هنوز منتظر نصب چادرهای سقف این ورزشگاه هستند.

محمد عباسی معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی اردیبهشت ماه امسال در گفتگویی که با خبرگزاری ایمنا داشت، از خریداری ۲۰ هزار متر از چادرهای سقف ورزشگاه نقش‌جهان خبر داد و وعده داد کار نصب این چادرها تا پایان تابستان به پایان برسد.

همچنین احمد سعیدبخش معاون اجرای پروژه‌های شرکت فولاد مبارکه در گفتگو با ایمنا عنوان کرد که مسئولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی به شرکت فولادمبارکه قول داده‌اند که از خردادماه نصب چادرها را آغاز کنند.

اما در حال حاضر و با گذشت ۱۴ روز از تیرماه خبری از آغاز عملیات نصب چادرهای سقف ورزشگاه نقش‌جهان نیست.

محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا در این خصوص اظهار کرد: محمد عباسی معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی چند روز پیش در اصفهان حضور داشت و جلسه‌ای با حضور استاندار و اعضای مجمع موسسه ورزشگاه بزرگ نقش‌جهان برگزار شد و عباسی در پاسخ به سوال من در مورد نصب چادرها عنوان کرد که چادرهای سقف خریداری و دوخته شده است.

وی افزود: به نظر شما ورزشگاه آزادی که ۵۰ سال در حال استفاده است نیازی به سقف دارد؟

مدیرکل ورزش و جوانان استان در واکنش به اینکه معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی از نصب چادرها در تابستان برای رفاه حال تماشاگران در نور آفتاب سخن گفته بود، بیان داشت: مسابقات لیگ در مردادماه ساعت ۷ یا ۸ شب برگزار می‌شود و نورافکن‌های ورزشگاه نیز آماده است. شما فرض کنید چادرهای سقف نقش‌جهان هم نصب شود، آیا امکان دارد کسی ساعت ۴ بعدازظهر به این ورزشگاه برود؟

سلطان‌حسینی ادامه داد: چادر سقف برای ورزشگاه‌های اروپایی مناسب است که ممکن است در هر زمانی از طول روز بارندگی داشته باشند نه در ایران و اصفهان که شاید در طول سال چند بار بیشتر باران نبارد. نصب چادر برای ورزشگاه نقش‌جهان و صرف میلیاردها تومان در این راه تصمیم اشتباهی بود که در گذشته گرفته شد.

وی اضافه کرد: البته چادرها در حال دوخت است و به محض اینکه آماده شود نصب می‌شود. از طرف دیگر زیر پایه‌های سقف باید تقویت شود که در حال انجام است.

کد خبر 309807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.