الزامات اقتصاد مقاومتی را در جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در نظر گرفته ایم

مدیر اجرایی سی امین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان گفت: با توجه به اینکه در برگزاری جشنواره با مشکلات مالی روبرو هستیم، الزامات اقتصاد مقاومتی را در نظر گرفته ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسینعلی شهیدی، مدیر اجرایی سی امین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که در وزارت ارشاد پیش آمد و جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان به همدان رفت و با عدم موفقیت روبرو شد در یک تفاهم نامه پنج ساله قرار بر این شد که این جشنواره به اصفهان برگردد.

وی ادامه داد: تعداد آثار در جشنواره در دو بخش ملی و بین المللی قابل بررسی است که در مجموع ۱۱ فیلم بلند و ۷۵ اثر در بخش ملی و ۷۸ اثر در بخش بین اللمل به جشنواره آمده است.

شهیدی با اشاره به اینکه در جشنواره امسال الزامات اقتصاد مقاومتی را در نظر گرفته ایم، گفت: سینماهای فلسطین، چهارباغ و سپاهان برای نمایش فیلم ها مشخص شده اند.

وی با تاکید بر اینکه تولید فیلم در کنار برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان مدنظر ما بوده است، ادامه داد: در دوره بیست و هفتم جشنواره، ۱۲ فیلم و در دوره بیست و هشتم جشنواره ۶۰ فیلم تولید شد.

 مدیر اجرایی سی امین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان با اعلام اینکه تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم مورد توجه مسئولان جشنواره بوده است، گفت: زمان برگزاری جشنواره در مهر و آبان همزمان با روز جهانی کودک بود که امسال با ایام محرم و صفر روبرو شد، از طرفی در فروردین ماه با تعطیلات نوروزی و پس از آن خردادماه و ایام امتحانات و ماه رمضان برخوردیم که در نهایت زمان جشنواره به زمان فعلی رسید.

وی خاطر نشان کرد: در دوره های قبلی با استقبال شبکه های ملی رو برو بودیم اما امسال به دلیل مشکلات مالی آن طور که باید نتوانست جشنواره جایگاه خود را پیدا کند و اگر وضعیت به همین منوال ادامه پیدا کند نمی توان دستاوردی به دست آورد اگرچه به دنبال اصفهان به عنوان شهر تولید فیلم کودک و نوجوان هستیم.

کد خبر 309184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.