ضرورت برگزاری جشنواره فیلم کودک در شهر جهانی/اصفهان شهر بین المللی دوستدار کودک

شهردار اصفهان گفت: امروز اصفهان؛ شهر بین المللی ایران است این شهر توسط یونیسف به عنوان شهر صلح و دوستی و دوستدار کودک انتخاب شده است و می توان گفت هم جشنواره بین المللی کودک و نوجوان هم شهر بین المللی اصفهان می توانند موجب رشد و ارتقا یکدیگر در جهان شوند.

به گزارش ایمنا، مهدی جمالی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ستاد سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان دفتر اصفهان، اظهار کرد: در های اصفهان همواره به روی جشنواره کودک باز است و این شهر باید میزبان جشنواره بین المللی کودک و نوجوان باشد در واقع باید گفت خوشحالیم که این جشنواره دوباره به وطن خود بازگشت.

وی با بیان اینکه امروز همت جمعی مدیران استانی و شهری اصفهان موجب شد تا جشنواره دوباره به اصفهان مرکز اصلی خود بازگردد، افزود:  سی امین جشنواره با جشنواره های گذشته متفاوت است امسال این جشنواره به دست کودکان سپرده شده است امروز کودکان و نوجوانان مجری هستند امروز آنها گزارش تهیه می کنند و روند جشنواره را برای مردم ایران روایت می کنند. ما با این حرکت می خواهیم از امروز مدیران فردا را بسازیم و کودکان و نوجوانان را درگیر بخش های اجرایی کنیم.

شهردار اصفهان تاکید کرد: دوچرخه پس زمینه همه فعالیت های جشنواره کودک و نوجوان خواهد بود ما می خواهیم با یک تیر دو نشان بزنیم هم جشنواره پیش برود و هم دوچرخه در میان کودکان و نوجوانان باب شود.

جمالی نژاد به بحث بین المللی بودن جشنواره و بین المللی بودن شهر اصفهان اشاره کرد و افزود: این نکته مهم را نباید فراموش کنیم که جشنواره بین المللی باید در یک شهر بین المللی باشد امروز اصفهان؛ شهر بین المللی ایران است این شهر توسط یونیسف به عنوان شهر صلح و دوستی و دوستدار کودک انتخاب شده است و می توان گفت هم جشنواره بین المللی کودک و نوجوان هم شهر بین المللی اصفهان می توانند موجب رشد و ارتقا یکدیگر در جهان شوند.

وی خاطرنشان کرد: امسال یکی از کیفی ترین جشنواره ها را طی سال های گذشته برگزار خواهیم کرد و خوشحالیم که این اتفاق در اصفهان رخ می دهد./

کد خبر 309006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.