دهه شصت و هفتاد دهه بهشتی ها/ مجلس و دولت تصمیم قاطع بگیرند

سمیرم- امام جمعه سمیرم گفت: مجلس و دولت باید برای مقابله با آمریکا تصمیم قاطع اتخاذ کرده و به مقابله جدی با آمریکا بپردازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم حجت الاسلام حسین رجائی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر سمیرم پر خوری، پرحرفی و خنده زیاد را از دلایل سختی دل برخی از انسان ها دانست و گفت: این سه عامل باعث سختی انسان ها شده و قلب و دل این افراد دیگر جای مناسبی برای عبادت خداوند نیست و امیدواریم خداوند توفیق بندگی خود را به انسان ها بدهد.

امام جمعه سمیرم  با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و همچنین ادای احترام به مقام والای شهدای هفتم تیر اظهار کرد: در  2 دهه شصت و هفتاد بیشترین  شرارت ها و فتنه ها را شاهد بودیم که در این دو دهه رجائی ها و بهشتی ها را به شهادت رساندند.

خطیب این هفته نماز جمعه سمیرم با انتقاد از برخی رسانه های داخلی و خارجی که در ایام تبلیغات انتخاباتی به با بهانه وارد کردن حجمه به یکی از نامزدها کل نظام و انقلاب را زیرسوال بردند متذکر شد: مسموم که حتی رسانه های دولتی و حامی دولت هم در آنها بود تا توانستند به همین بهانه  نقلاب را هم زدند و زیر سوال بردند

وی این مسائل را درد برای جامعه انقلابی دانست و افزود: امام راحل بهشتی را یک ملت دانستند و در حقیقت همه سخنان امام سنجیده و حساب شده بیان می شد.

امام جمعه سمیرم با اشاره به هزاران  شهید و جانباز در دام فتنه  اظهار کرد: دهه شصت دهه مظلومیت ایران بود و هر کسی از آن حمایت نکند میتوان گفت که یک خائن است.

رجایی پور در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته سمیرم به سه اقدام تند طرف آمریکایی در نقض صریح برجام و ادامه دشمنی با ایرانیان اشاره کرد و گفت: اولین کار خبیثانه امریکایی ها تصویب قانون جامع تحریم ها در سنا بود.

وی اقدام دوم آمریکایی ها را نهایی کردن منع ورود اتباع شش کشور از جمله ایران به خاک ایالات متحده و ایجاد محدودیت برای آنها دانست.

امام جمعه سمیرم مصادره بنیاد علوی  را سومین مورد نقض برجام دانست و عنوان کرد: هر سه این اقدام ها نقض آشکار برجام بوده و هرکس چشمان خود را بر روی این موارد ببندد به ملت ایران خیانت کرده و در عقلانیت آنها شک وارد می شود.

خطیب نماز جمعه سمیرم تحریم سپاه پاسداران ایران توسط اروپایی ها را فتنه ای جدید خواند و گفت: راهکارهای مقابله با این رویه غربی ها و آمریکا پیش بینی کردن تحریم بعدی و اقدام به موقع در برابر آن است به شرطی که مجلس و دولت هر کدام تعلل نکنند و منتظر دیگری نباشند و در حفظ و حراست از حقوق مردم با هم رقابت کنند.

وی واکنش قاطع مسئولان در برابر طرف امریکایی و اقدام عملی در بخش اقتصاد را ضروری دانست و تاکید کرد: اگر این کار انجام گیرد شک نکنید لحن طرف غربی ملایم تر خواهد شد.

کد خبر 308984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.