جشنواره کودک در اصفهان باقی خواهد ماند

دبیر سی امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در جشن پروانه ها به مردم اصفهان وعده داد که جشنواره در اصفهان خواهد ماند و دوره های بعدی باشکوه تر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا به نقل از خبرنگاران نوجوان سی امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان، علیرضا داد در جشن پروانه ها، مردم اصفهان را به حضور در سینماهای چهارباغ و تماشای 35 فیلم ایرانی و خارجی زنده و انیمیشن دعوت کرد.
دبیر بنیاد سینمایی فارابی به مردم اصفهان وعده داد که جشنواره در اصفهان خواهد ماند و دوره های بعدی باشکوه تر برگزار خواهد شد.
وی تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم به سینمایی بهتر برای کودکان و نوجوانان دست یابیم.
گفتنی است در این جشن همچنین تجلیل مختصری از مهمانان ویژه جشن نیز صورت گرفت، مهوش افشاری،شوکت حجت،سعید شیخ زاده و افشین زی نوری به روی صحنه آمده و درباره ی هنر دوبله سخن گفتند و از حضور دوباره در جشنواره کودک و نوجوان ابراز خرسندی کردند.
در پایان مراسم، شهردار اصفهان به همراه کودکی به روی صحنه آمد و  در سخنانی گفت: تبریک میگویم به مردم اصفهان زیرا جشنواره ی فیلم کودک به اصفهان موطن خودش بازگشت.
مهدی جمالی نژاد همچنین از همه ی حضار دعوت کرد که به تماشای فیلم های متفاوت جشنواره امسال بیایند.
وی در پاسخ به سوال خاله شادونه درباره ی کودکی که در آغوش داشت، گفت: تمامی بچه های اصفهان بچه های من هستند.
وی با تاکید بر اینکه کودکان آینده سازان این شهر و کشور هستند، ادامه داد: امسال جشنواره ی متفاوتی داریم چراکه تمام برنامه ریزی ها به عهده ی خود بچه هاست و این بچه ها آینده ساز این شهر و کشور هستند.
در پایان مراسم، داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان به روی صحنه رفتند و با برگزاری مراسم آتش بازی، پروانه های جشنواره به پرواز درآمدند.
#فاطمه_کفعمی
#خبرنگارنوجوان_سی_امین_جشنواره_فیلمهای_کودکان_و_نوجوانان

#خبر_دار

کد خبر 308969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.