آسمانِ شهر گنبدهای فیروزه ای، پروانه ای شد

با آغاز سی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان، آسمان شهر گنبدهای فیروزه ای، پروانه ای شد.

به گزارش ایمنا به نقل از خبرنگاران نوجوان سی امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان، شب گذشته، در میان نور و شور و هیجان کودکان، نوجوانان و خانواده هایشان آیین افتتاحیه ی سی امین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان برگزار شد، حضور مجری توانمند و مهربان بچه ها «خاله شادونه»، دونه ها و با حضور جمعی از هنرمندان کودک ونوجوان و صداپیشگان آشنا مانند مهوش افشاری ، شوکت حجت و افشین زی نوری ،کودکان و نوجوانان حاضر را بر سر شوق آورد. 

کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم با پرواز دادن بادباک های رنگی، به حرکت در آوردن پرچم های جشنواره و اجرای موسیقی های سنتی توسط گروهی از نوجوانان که با بیماری سخت سرطان مبارزه کرده بودند همراهی کردند.

رضاداد دبیر جشنواره دراین مراسم در سخنان کوتاهی گفت که جشنواره از 9 تا 15 تیرماه در شهر اصفهان ادامه داشته و دراین مدت  35فیلم در دو بخش کودک و نوجوان به نمایش در خواهد آمد.

وی افزود: دوبله ی همزمان توسط صداپیشگان از ویژگی های دیگر این جشنواره است.

در پایان مراسم، شهردار اصفهان و مسئولان با کودکان، خبرنگاران و داوران نوجوانان جشنواره و یادگارهای شهدای مدافع حرم عکس یادگاری گرفتند و  زنگ آغاز جشنواره در میان پرواز بادبادک ها و نور و آتش بازی، زنگ آغاز جشنواره به صدا در آمد.

ملیکا ملایی نژاد خبرنگار نوجوان #سی_امین_جشنواره_فیلم_کودکان_و_ _نوجوانان_اصفهان

#خبر_دار

کد خبر 308964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.