روحیه استکبارستیزی بنیانگذار انقلاب اسلامی برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است

امام جمعه موقت نایین گفت: روحیه استکبارستیزی یادگار امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین اکبر دهقان در خطبه های نماز جمعه نایین پیرامون حقوق بشر امریکایی گفت: امروز این مدعیان دروغین حقوق بشر می گویند ایران اسلامی نقض کننده حقوق بشر است در صورتی که ملت ایران با انقلاب خود چالش عظیم استکبارستیزی و دفاع از مظلومان را برای جهانیان ایجاد کردند.
خطیب جمعه نایین گفت: روحیه استکبارستیزی یادگار امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است.
وی گفت: سوء قصد به جان آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در ششم تیر سال 60، حادثه هفتم تیر و شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی به همراه 72 تن از اعضاء حزب جمهوری اسلامی، حمایت از منافقان که 18 هزار نفر را در ایران ترور کردند، بمباران شیمیایی سردشت و شلیک موشک از ناو آمریکایی به هواپیمای ایرانی تنها نمونه ای از وقایع ثبت شده در قالب حقوق بشر آمریکایی از ششم تا 12 تیرماه است.
امام جمعه موقت نایین ، هفته قوه قضاییه را تبریک گفت و با اشاره به اهمیت نقش قوه قضاییه در کشور، خاطرنشان کرد: تقویت قوه قضاییه مهم است و باید مورد حمایت تمام بخش ها قرار گیرد، زیرا تقویت این قوه باعث تقویت قوای مجریه و مقننه هم می شود، قضات نیز باید عادلانه حکم کنند و دقت کنند تا حق و حقوق مردم تضییع نشود
رییس دادگستری نایین نیز بعنوان سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه این شهر از افزایش پرونده های مختومه در سال 95 نسبت به سال 94 در این شهرستان خبر داد.

کد خبر 308852

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.