قوه قضائیه، پناهگاه مظلومان است/برخورد با مفسدان اقتصادی جدی باشد

خطیب جمعه شاهین‌شهر گفت: قوه قضائیه، پناهگاه مظلومان است و باید در برخورد با مفسدان اقتصادی جدی باشد و تحت تأثیر فشارهای سیاسی قرار نگیرد.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران و روسیه به آمریکا هشدار دادند، حمله به مواضع ارتش سوریه، همچون بازی با آتش است.

وی افزود: آمریکا با فضاسازی، ادعا می‌کند که دولت سوریه، قصد حمله شیمیایی را دارد و با این اتهام، به دنبال حمله پیش‌دستانه است.

خطیب جمعه شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: ائتلاف غربی، عربی و عبری در عراق، به‌تازگی با عملیات هلی‌برن، 100 نفر از سرکردگان داعش را به مناطق امن منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران به خاطر همین جنایت‌های ادامه‌دار دولت‌های آمریکا، همواره شعار"مرگ بر آمریکا" سر می‌دهند.

ملیکان با انتقاد از عملکردهای دوگانه مدعیان حقوق بشر گفت: سازمان‌های بین‌المللی مدعی حمایت از حقوق بشر، در مقابل دست داشتن آمریکا در حمایت از داعش تروریست و جنایتکار، همسوی این کشور در سرکوب قیام مردم بحرین، کشتار مردم یمن، سرنگونی هواپیمای مسافری ایران، کودتاهای 28 مرداد و نوژه در ایران سکوت کرده‌اند.

امام جمعه شاهین‌شهر ادامه داد: سازمان‌های به اصطلاح مدافع حقوق بشر، از یک‌سو در برابر جنایات سعودی در یمن و بحرین و حمله صهیونیست‌ها به قبر مطهر حضرت یوسف نبی سکوت می‌کنند، و از سوی دیگر جمهوری اسلامی ایران را که انتخابات باشکوه ریاست جمهوری را سپری کرده و دموکراسی واقعی را به نمایش گذاشته است، به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند!

وی با تسلیت شهادت شهید مظلوم دکتر بهشتی و 72 یار انقلاب در فاجعه انفجار حزب جمهوری اسلامی و سپری شدن هفته قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه، پناهگاه مظلومان است و باید در برخورد با مفسدان اقتصادی جدی باشد و تحت تأثیر فشارهای سیاسی قرار نگیرد.

ملکیان درباره شهید محراب، آیت‌الله صدوقی گفت: این شهید محراب، عاشق شهادت بود و پرونده زندگی او نیز مملو از خدمت به محرومین و تلاش برای پیروزی انقلاب اسلامی بود.

کد خبر 308849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.