شهید بهشتی از وفادارترین یاران امام خمینی(ره) بود

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: شهید بهشتی همواره خود را در صف امام(ره) احساس می‌کرد، او از وفادارترین یاران امام راحل(ره) بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در جلسه دیدار فرماندار و مسئولان اجرایی شهرضا با امام جمعه این شهرستان به مناسبت گرامیداشت سالروز واقعه هفت تیر و هفته مبارزه با مواد مخدر، عنوان کرد: از رسالت‌های مهم شهدای هفتم تیر این بود که صف‌ها را مشخص کردند آن زمان فضایی ایجاد کردند که خودی‌ها هم به اشتباه گرفتار می‌شدند، اما خون شهدا صف بندی‌ها را مشخص کرد.

وی اظهار کرد: برخی بعد از شهادت دکتر بهشتی بر سر مزار ایشان حاضر شدند و از ایشان حلالیت می‌طلبیدند که چگونه در قضاوت‌هایشان اشتباه کرده‌اند.

امام جمعه شهرضا بیان کرد: امروز قوه قضائیه در کشور نقش حساس دارد، عملکرد این قوه تأثیر به سزایی در دلگرمی مردم به انقلاب و اصول آن دارد.

حجت الاسلام یعقوبی ادامه داد: شهید بهشتی مظلومانه به شهادت رسید؛ بسیاری از افراد در دوران پس از شهادت ایشان متوجه جایگاه با عظمت علمی و انقلابی ایشان شدند.

وی گفت: افرادی مثل شهید بهشتی، شهید مدنی و شهید صدوقی از یاران بزرگ انقلاب و امام(ره) بودند، آنها بازوان توانمندی بودند که امام(ره) را در اداره انقلاب یاری می‌کردند.

امام جمعه شهرضا اضافه کرد: اکنون هم خون شهدای انقلاب به یاری انقلاب آمده و باعث شده تا جوانان برومندی با اقتدا به آن‌ها برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه حاضر شوند.

حجت الاسلام یعقوبی بیان کرد: شهید بهشتی همواره خود را در صف امام(ره) احساس می‌کرد و با منطق رسای خود با کسانی که با امام(ره) و انقلاب مخالف بودند، به مناظره می‌پرداخت.

وی گفت: باید راه، قول و رفتار فردی مانند شهید بهشتی سرلوحه اعمال و رفتار همه مسئولان در همه زمانها قرار گیرد.

امام جمعه شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: اعتیاد یکی از بدترین معضلات اجتماعی است که در همه جای دنیا افراد زیادی به آن گرفتار شده‌اند اما در کشور ما با تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح و امنیتی، با آن مقابله می‌شود.

حجت الاسلام یعقوبی ادامه داد: باید هم در عرصه مبارزه با ورود کالای قاچاق به خوبی عمل شود و هم در عرصه فرهنگی آسیبهای اعتیاد به افراد آموزش داده شود تا تبعات سوء این آسیب اجتماعی کمتر شود.

محسن گلابی - فرماندار شهرضا نیز در این جلسه اظهار کرد: عزم راسخ نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح و امنیتی کشور در مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر و معضل اعتیاد ستودنی است.

وی اضافه کرد: سالیانه تعدادی از بهترین نیروهای کشور در عرصه مبارزه با مواد مخدر به شهادت می رسند یا به درجه رفیع جانبازی نائل می شوند که این مسئله نشان دهنده همت والای مسئولان برای ریشه کن کردن این پدیده شوم است.

فرماندار شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به فرارسیدن سالروز واقعه هفت تیر، گفت: نام شهید بهشتی و یاران با وفای ایشان برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی و یاد و خاطره مردم مؤمن ایران ثبت شده است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی زمینه توسعه همه جانبه کشور در همه بخشها را فراهم کرد که یکی از آنها ایجاد زمینه مناسب برای اجرای احکام اسلامی در جامعه بود و شهید بهشتی در این زمینه نقش بسیار مؤثری داشت.

کد خبر 308744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.