ثبت نام هزار نفر برای حضور در جشنواره به همت کانون پرورش فکری کودک و نوجوان

نماینده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این خلا تعطیلی مدارس و احتمال عدم اطلاع رسانی درست به کودکان و نوجوانان اصفهانی را پر کرده است و اعضای خود را به شرکت در جشنواره و دیدن فیلم ها ترغیب می کند.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان دفتر اصفهان، منیرالسادات سجادیان اظهار کرد: همکاری کانون با این دوره از جشنواره از زمانی که برنامه های جشنواره تدوین شد، وجود داشته است.

وی افزود: اطلاع رسانی به کودکان و نوجوانان عضو کانون فکری کودکان و نوجوانان اصفهان برای شرکت در جشنواره و تماشای فیلم ها انجام گرفته است و تاکنون حدود هزار نفر برای تماشای فیلم ها از طریق کانون ثبت نام کرده اند.

نماینده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشنواره سی ام ادامه داد: در بخش داوری و خبرنگاران نوجوان جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان چند نفر از اعضای کانون پذیرفته شده اند. همچنین تعدادی از مربیان کانون اصفهان در کارگاه stop Motion، پویانمایی حرفه ای و دیگر کارگاه های جشنواره شرکت خواهند کرد.

سجادیان ادامه داد: با توجه به اینکه در ایام تابستان قرار داریم و مدارس تعطیل هستند، مخاطبان از طریق اداره آموزش و پرورش استان به صورت اندک جذب خواهند شد و اطلاع رسانی به کودکان و نوجوانان اصفهانی آن طور که باید توسط آموزش و پرورش نمی تواند که انجام گیرد. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این خلا را پر کرده است و اعضای خود را به شرکت در جشنواره و دیدن فیلم ها ترغیب می کند.

حضور دو فیلم کانون پرورش فکری در بخش بین‌الملل

وی خاطرنشان کرد: امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکزی با یک فیلم داستانی بلند به نام "پایان رویاها" به کارگردانی محمد علی طالبی و یک انیمیشن با عنوان "رویاهایی در یک روز" به کارگردانی صادق جوادی در بخش بین المللی جشنواره شرکت کرده است.

کد خبر 308685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.