امروز بیش از هر چیزی به تقویت روحیه ولایتمداری نیاز داریم

شهرضا – جانباز واقعه هفت تیر گفت: ما امروز بیش از هر چیز دیگری نیاز به تبعیت از فرامین رهبری داریم، زیرا محور امور ولایت فقیه است و باید از آن تبیعت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، آیت الله قدرت الله نجفی در جلسه دیدار شهردار شهرضا با ایشان به مناسبت سالروز واقعه هفت تیر، بیان کرد: ما باید بصیرت خود را بر اساس کلام شهید بهشتی تطبیق دهیم زیرا سخن و رفتار چنین فردی که از یاران صدیق انقلاب و امام(ره) بود، بسیار ارزشمند است.

وی اظهار کرد: باید در عمل ملتزم به ولایت فقیه باشم، نه اینکه در سخن این مسئله را بگوییم اما در عمل رفتاری مغایر با آن داشته باشیم؛ رهبر انقلاب از ما می‌خواهد مسیر و کلام امام(ره) را بشناسیم و بر اساس آن عمل کنیم.

جانباز واقعه هفت تیر، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب با درد و رنج ایثارگران و جانبازان آشنا هستند زیرا خود ایشان بخش از وجودشان را برای دفاع از اسلام و ارزش‌های آن تقدیم کرده‌اند؛ سخنانان رهبری به علت علاقه‌ای که به مردم و اسلام دارند، به دل مردم می‌نشیند.
آیت الله نجفی تأکید کرد: ما امروز بیش از هر چیز دیگری نیاز به تبعیت از فرامین رهبری داریم، زیرا محور امور ولایت فقیه است و باید از آن تبیعت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره با حادثه ترور رهبر معظم انقلاب در حادثه ششم تیر اظهار کرد: ما در این روز باید هم شکر گذار خداوند باشیم و هم مراسم جشن و شادی برگزار کنیم زیرا حادثه ترور رهبر معظم انقلاب به دست منافقان ناکام ماند و دشمن به اهداف سیاسی که از این مسئله داشت، نرسید.

جانباز حادثه هفت تیر تصریح کرد: بنای استکبار جهانی در آن شرایط بر آن قرار داشت که یاران صدیق امام(ره) و انقلاب و افرادی که رنج و مشقت زیادی برای پیروزی انقلاب متحمل شده بودند را حذف کند، البته جنایات بسیاری هم در این زمینه انجام شد و یاران انقلاب یکی پس از دیگری به شهادت رسیدند.

آیت الله نجفی گفت: افرادی که در آن دوران به دست منافقان و مخالفان انقلاب به شهادت رسیدند دستان توانمند امام(ره) در بخش‌های مختلف بودند.

جانباز واقعه هفت تیر اظهار کرد: یکی از بزرگ‌ترین توطئه‌های ضد انقلاب در مسجد ابوذر ناکام ماند، این مسئله یکی از معجزات الهی بود، خداوند در آن حادثه نشان داد که کسی توان ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب را ندارد؛ اکنون هم اگر فردی بخواهد از طرق اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به انقلاب ضربه بزند به امر الهی نابود می‌شود.

کد خبر 308630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.