فیروز فام قهرمان مسابقات والیبال کارگران استان اصفهان شد

تیم والیبال فیروز فام مقام قهرمانی مسابقات والیبال کارگران استان اصفهان را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی هیأت و اداره امور ورزش کارگران استان اصفهان، بیست و پنجمین دوره مسابقات والیبال آزاد کارگران استان اصفهان جام رمضان که از تاریخ ۹۶/۳/۱۶ با شرکت ۱۶ تیم آغاز شده بود روز یکشنبه با برگزاری مسابقات رده‌بندی و فینال به کار خود خاتمه داد.
این دوره از مسابقات با حضور والیبالیست‌های مشهور کشور و استان اصفهان از جمله علی مباشری بازیکن شایسته تیم ملی و عضو تیم فیروز فام، حیدری بازیکن سابق سایپا و عضو تیم فیروز فام، محمد عزیزی بازیکن سابق سیکل ترکیبی دامغان و عضو تیم فیروز فام، وحید قنبری عضو تیم بنیاد مسکن، شاهین حاج رسولیها عضو تیم مواد غذایی اصالت و برادران ملا بهرامی همراه بود در بالاترین سطح والیبال استان اصفهان برگزار شد.
در مسابقه رده‌بندی تیم آکادمی تخصصی والیبال توانست با نتیجه ۲ بر یک تیم چاپ آزادگان را شکست داده و بر جایگاه سوم مسابقات تکیه بزند.
همچنین مسابقه فینال بین تیم‌های فیروز فام و مواد غذایی اصالت برگزار شد.
در این مسابقه که با حضور جمعیت زیاد تماشاگر برگزار شد تیم فیروز فام توانست با نتیجه ۲ بر صفر تیم خوب و قدرتمند مواد غذایی اصالت را در یک رقابت تماشایی شکست دهد و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند.
مهندس نیرومند مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در حاشیه مراسم اختتامیه این مسابقات ورزش کارگری را به عنوان عاملی اساسی و موثر در افزایش روحیه و راندمان تولید در کارخانجات برشمرد و خواستار توجه بیشتر مسئولین و مدیران شرکت‌ها به مقوله ورزش شد.
وی در خصوص ورزش کارگری به دست اندرکاران امر تولید در استان اصفهان توصیه نمود ورزش کارگری را به عنوان عاملی جهت بالا بردن کیفیت و کمیت در تولید در نظر گرفته و فعالیت در این حوزه را به عنوان هزینه تلقی نکنند.
شیرانی رییس هیأت و اداره امور ورزش کارگران استان اصفهان در حاشیه این مسابقات از جهش چشمگیر ورزش کارگری استان اصفهان در ۲ سال گذشته در زمینه‌های کیفی و کمی سخن گفت. وی مسابقات والیبال چهار نفره کارگران استان اصفهان را از مهمترین رویداد ورزش والیبال استان اصفهان برشمرد.
وی ابراز امیدواری نمود والیبال کارگران استان اصفهان با توجه به پتانسیل بالای خود مقام قهرمانی والیبال کارگران کشور را برای دومین سال پیاپی برای استان اصفهان به ارمغان آورد.
شایان ذکر است اعضای تیم منتخب والیبال کارگران استان اصفهان در مسابقات کارگران کشور بر اساس عملکرد بازیکنان در این رقابت‌ها توسط کمیته فنی مسابقات مشخص خواهند شد.

کد خبر 308559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.