نگاه مدیریت شهری ورنامخواست در اجرای پروژه های عمرانی نگاه جهادی است

لنجان_شهردار ورنامخواست گفت: توزیع عادلانه خدمات شهری و مشارکت مردمی در انجام کارها مهمترین اصول مدیریت را تشکیل می دهند و در حال حاضر تمامی شهرهای پیشرفته جهان به سمت رویکرد و چشم انداز شهر فردا حرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، جلال ربیعی در جمع نماز گزاران عید فطر در ورنامخواست با اشاره به اینکه مدیریت شهری ورنامخواست بر انجام تمامی فعالیت ها بر اساس محورهای چشم انداز توسعه اجتماعی و فرهنگی شهر، تاکید دارد اظهار کرد: تغییر و بهبود نگرش مدیران و کارکنان شهرداری نسبت به انجام مطلوب کارها و حرکت به سمت مدیریت جهادی، مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی را به همراه داشته و ضمن افزایش تعاملات و تقویت اعتماد متقابل، موجب استفاده حداکثری از پتانسیل ها و ظرفیت های اجرایی و فکری شده است.

وی افزود: ما امروز در مجموعه شهرداری ورنامخواست بنحوی به مدد نیروهای جوان و خلاق نسبت به سمت شناسایی نقاط ضعف و قوت همت گمارده و بر انجام صحیح کارها متمرکز شده ایم.

شهردار ورنامخواست با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی ایجاد مدیریت جهادی ایجاد طوفان ذهنی یا همان خلاقیت و تحول فکری است، تصریح کرد: توزیع عادلانه خدمات شهری و مشارکت مردمی در انجام کارها مهمترین اصول مدیریت را تشکیل می دهند و در حال حاضر تمامی شهرهای پیشرفته جهان به سمت رویکرد و چشم انداز شهر فردا حرکت می کنند.

وی با تاکید بر پرهیز از هر گونه شتاب زدگی در برنامه ریزی و تصمیم گیری های خرد و کلان ادامه داد: توجه به این مهم به وی‌ژه در شهرداری ها امری بسیار مهم است زیرا تنها در این صورت است که موفق به بهره گیری صحیح و به موقع از ظرفیتها، امکانات و پتانسیلهای موجود برای رفع مشکلات شهری می شویم.

ربیعی اضافه کرد: در اجرای پروژه ها در شهر ورنامخواست، هم زمان سه شاخص کاهش زمان، هزینه و ارتقای کیفی مورد توجه قرار گرفته و با در نظر گرفتن شاخص های سه گانه پروژه های عمرانی شهرداری به طور متوازن به پیش رفته است.

وی عنوان کرد: در ۴ سال گذشته اجرای پروژه های بزرگ به کمک پشتوانه های موجود در شهر انجام شد و برای اجرای پروژه ها به فضاهای جدید تری وارد شدیم که بر اساس نگاه کلی به اجرای پروژه ها، پروژه های شهری بر اساس منابع مالی تعریف شدند.

شهردار ورنامخواست بیان کرد: بیش از ده ها پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در طول چهار سال گذشته عملیاتی شده است و بزودی شاهد بهره برداری از چندین پروژه عمرانی از جمله بوستان ۱۹۰۰۰ مترمربعی غدیر، فرهنگسرای شهروند، زورخانه شهدا و خیابان مولوی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: ما در آینده نزدیک نوید آغاز عملیات احداث پارک ساحلی  را به مردم عزیز هواهیم داد که بیش از   ۸  هزار مترمربع زمین تملک شده و در ماه اخیر کلید خواهد خورد.

ربیعی اذعان کرد: آنچه که در این عملکرد عمرانی بی نظیر است اجرای بیش از ۱۸۱ هزار مترمربع آسفالت معابر و همچنین توسعه قابل توجه سرانه فضای سبز می باشد از سوی دیگر تعریض بسیاری از معابر به منظور تسهیل دسترسی از تلاش های دیگر شهرداری برای رفاه حال مردم می باشد.

وی متذکر شد : در مجموعه جدید رفاهی تفریحی شهر ورنامخواست ۳۲ هزار مترمربع رفاهی تفریحی جانمایی های زیادی صورت گرفته که این نوید را به بانوان گرامی خواهم داده که ۸ هزار مترمربع این مجموعه بزرگ مربوط به احداث باغ بانوان خواهد بود.

شهردار ورنامخواست تاکید کرد: در طول این دوره طرح بزرگ آموزش خانواده با تنوع ۱۹ موضوع مورد نیاز در ۱۳۶ جلسه و ۲۷۲ ساعت با حضور ۲۲ هزار مخاطب اجرا شده است و هر یک از خانواده ها آموزش های لازم را دریافت کرده اند و این تنها بخشی از تلاش و همت شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر ورنامخواست در این دوره بوده است.

کد خبر 308542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.