نقش بی بدیل اصناف در شکوفایی اقتصاد کشور

نائب رئیس اول اتاق اصناف مرکز استان اصفهان با تاکید بر اینکه اصفهان می‌تواند گام مهمی در راستای شکوفایی و جلای اقتصاد ایران بردارد، گفت: اصناف اصفهان نقش مهمی در شکوفایی اقتصاد کشور دارند.

به گزارش ایمنا هوشنگ شیشه‌بران با اشاره به اینکه اتاق اصناف اصفهان با داشتن حدود ۱۰۰ اتحادیه صنفی نظارت مستقیم و مستمر بر واحدهای صنفی دارد و بازرسی اصناف هم به طور شبانه‌روزی و مستمر در حال نظارت به تمام واحدهای صنفی است، تاکید کرد: اصناف اصفهان نقش مهمی در شکوفایی اقتصاد کشور دارند.

وی بیان داشت: امیدواریم هیئت رئیسه جدید اتاق اصناف اصفهان نیز که متشکل از پنج نفر هستند بتوانند وظایف خود را در حد توان به بهترین نحو انجام دهند.

نائب رئیس اول اتاق اصناف مرکز استان اصفهان با بیان اینکه تشکل صنفی مانند اتاق اصناف خواسته‌ها و وظایف بسیار زیادی دارد، ادامه داد: امیدواریم با تقسیم کار در هیئت رئیسه جدید که تیمی بسیار همدل، همکار و پویا است، اداره اتاق اصناف در این دوره به خوبی انجام شود چرا که سعی ما بر این است تا با مدیریت جدید بتوانیم کاستی‌هایی که احتمالا وجود دارد جامه عمل بپوشاینم و برطرف کنیم.

وی افزود: همچنین با اشاره به جایگاه اتاق اصناف اصفهان در میان اتاق‌های اصناف در استان‌های دیگر کشور، گفت: اصفهان به عنوان یکی از قطب‌های صنعت کشور در مرکز ایران واقع شده و تاریخچه بسیار بلندی دارد و صنایع بزرگی همچون فولاد و ذوب‌آهن در این شهر متمرکز شده و همچنین واحدهای بزرگ دیگر در حاشیه شهر قرار دارد که اگر نیم‌نگاهی بیندازیم توانایی‌های صنفی بزرگ این شهر را خواهیم دید.

وی بیان داشت: اصفهان می‌تواند گام مهمی در راستای شکوفایی و جلای اقتصاد ایران بردارد و امیدواریم روز به روز با تلاش، پویایی و توانایی بیشتر، رسالتی را که بر دوش اصناف این شهر گذاشته شده به بهترین نحو انجام دهیم.

وی افزود: امیدواریم تمام راهکارهایی که پیشینیان ما برای ما ترسیم کردند با علم روز گره محکمی بزنیم تا بتوانیم در جهت پیشبرد اهداف صنفی و اقتصادی کشور گام برداریم.

کد خبر 308500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.