ثبت نام بیش از هزار نفر در مسابقات قران و عترت شهرضا

شهرضا - دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان شهرضا گفت: هزار و ۱۴۹ نفر از دانش آموزان و معلمان شهرضایی در مسابقات قرآن و عترت شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام محمد حسین جعفری در جلسه شورای فراهمگ عمومی این شهرستان بیان کرد: در همه تعالیم دینی پدران و مادران به عنوان ارکان اصلی تربیت افراد معرفی شده‌اند و یافته‌های جدید علمی نیز این مسئله را تأیید می‌کند.

وی اظهار کرد: مادران محور اصلی اجرای اصول تعلیم و تربیت در محیط خانواده هستند و آثار تربیتی آنها تا پایان عمر به همراه افراد خواهد بود.

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان شهرضا بیان کرد: نقش مؤثر بانوان در محیط خانواده و در جریان تربیت فرزندان مکمل همه برنامه‌های تربیتی و پرورشی است که در آموزش و پرورش و جامعه اجرا می‌شود.

حجت الاسلام جعفری اضافه کرد: آموزش صحیح دینی و تعلیم اصول اعتقادی به کودکان و در محیط خانواده با نظارت مادران، آنها را در برابر همه آسیبهای اجتماعی در همه عمر ایمن می‌کند.
وی تصریح کرد: افرادی که علتهای مختلف سالهای طولانی از عمر خود را در کشورهای دیگری گذرانده‌اند اگر از تربیت صحیحی در محیط خانواده و در دامان مادران مؤمن برخوردار بوده‌اند، در آن کشورها نیز اصول اعتقادی خود را حفظ و مناسک دینی را اجرا کرده‌اند.

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان شهرضا گفت: تقویت باورهای دینی مهمترین عامل در کاهش آسیبهای اجتماعی و نخستین گام در جهت اصلاح جامعه است.

حجت الاسلام جعفری در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: هزار و ۱۴۹ نفر از دانش آموزان و معلمان شهرضایی در مسابقات قرآن و عترت شرکت کرده‌اند و از این تعداد ۱۰ نفر حائز رتبه های برتر در استان شدند.

کد خبر 308449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.