نباید همه امور را قربانی اغراض سیاسی کنیم

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: نباید همه مسائل را قربانی اغراض سیاسی و جناحی و نظرات شخصی کنیم، دولتها می‌آیند و می روند و تنها آنچه بر جای می‌ماند خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محسن گلابی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهرضا، بیان کرد: باید افق دید خودمان را گسترش دهیم و با تقویت روحیه انتقاد پذیری قدرت تحمل را افزایش دهیم تا به این وسیله بتوانیم در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی فعالیت مفیدی داشته باشیم.

وی اظهار کرد: نخستین رکن آموزش فرهنگی ایجاد روحیه انتقاد پذیری در افراد است زیرا در این زمینه افراد نظرات و آراء مختلفی دارند که گاهی باید آنها را پذیرفت و گاهی هم باید با سعه صدر آنان را در خصوص اشتباه بودن نظرشان، توجیه کرد.

فرماندار شهرضا عنوان کرد: نباید همه مسائل را قربانی اغراض سیاسی و جناحی و نظرات شخصی کنیم، دولتها می‌آیند و می روند و تنها آنچه بر جای می‌ماند خدمت به مردم است.

گلابی گفت: نباید تنها تلاش ما آن باشد که انجام کاری به نام ما ثبت شود بلکه مهمتر از آن ثمره کاری است که در جامعه باقی مانده و خدمتی است که به مردم می شود.

گلابی بیان کرد: در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان شهرضا، استعدادها و ظرفیتهایی وجود دارد که در نوع خود بی نظیر هستند و باید از آنها استفاده شود.

وی اضافه کرد: توجه به سفال شهرضا زمینه ملی شدن و در نهایت جهانی شدن این هنر متعالی مردمان شهرضا را فراهم کرد، این تجربه نشان می دهد که در هر بخشی که به فرهنگ و آداب و روسم و هنر مردمان این دیار توجه جدی شود، چیزهایی به دست می آید که برای همه مردم ایران و حتی جهان جالب توجه است.

کد خبر 308448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.