آموزش ۱۲۰ نفر در مرکز تخصصی سفال شهرضا

شهرضا - رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرضا گفت: تاکنون ۱۲۰ نفر از بانوان شهرضایی در مرکز تخصصی سفال شهرضا آموزش دیده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حسن ضیایی در جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده شهرستان شهرضا، عنوان کرد: مرکز تخصصی سفال شهرضا از آغاز ماه ۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون با ۳ کارگاه آموزشی، مشغول آموزش علاقه مندان به این هنر است.

وی اظهار کرد: محدودیتی برای ورود هنرآموزان به این مرکز وجود ندارد و همه افراد از همه سنین با تحصیلات سیکل تا کارشناسی ارشد امکان حضور در آن را دارند.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرضا بیان کرد: مهمترین هدف از ایجاد مرکز تخصصی سفال شهرضا، آموزش این هنر به افراد جویایا کار و نیز کمک به رونق بیشتر این هنر اصیل است.

ضیایی گفت: یکی از مهمترین برنامه هایی که در این مرکز به آن توجه شده، فرهنگسازی در استفاده از ظرف سفالی به جای ظروف یکبار مصرف است.

وی عنوان کرد: تاکنون ۱۲۰ نفر از بانوان علاقه مند به هنر سفالگری در مرکز تخصصی سفال شهرضا آموزشهای لازم را فراگرفته‌اند که تعدادی از آثار هنری آنها در نخستین نمایشگاه خاص پردازی کشور به نمایش گذاشته شد.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرضا اظهار کرد: در تابستان امسال کلاس آموزشی سفال به صورت رایگان برای دو گروه سنی دختران و پسران ۱۰ تا ۱۵ سال و در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

کد خبر 308423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.