احداث بوستان محلی ایمان تا پایان مردادماه تکمیل می شود

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی بوستان ایمان با اعتبار ۲ میلیارد ریال در دست اجراست.

به گزارش ایمنا، ‌ طبیعت و فضای سبز به عنوان قلب تپنده زیست گاه بشری و مهمترین تفرجگاه شهروندان محسوب می شود. در واقع امروزه بوستان ها و فضای سبز یکی از کاربری های مهم خدماتی شهرها و توسعه پایدار شهری به شمار می رود. از این رو توسعه فضای سبز شهری با توجه به آلاینده های شهری در مناطق و محلات شهر اصفهان در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

علی شمسی مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان در این باره اظهار کرد: عملیات اجرایی بوستان ایمان در خیابان آل بویه برای ارتقا سرانه فضای سبز و ایجاد نشاط و شادابی اهالی منطقه در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است، ادامه داد: احداث بوستان ایمان با اعتبار ۲ میلیارد ریال تا مرداد ماه سالجاری به پایان می رسد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با اشاره به دیگر پروژه های این منطقه گفت: ارتقا سرانه ورزشی به منظور افزایش نشاط عمومی در محلات در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد در همین راستا در سال جاری ۳ ورزشگاه در منطقه  ۱۴ احداث می شود.

شمسی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی ورزشگاه رزمی امام خمینی (ره) در شهرک امام خمینی(ره)، ورزشگاه ارزنان در محله ارزنان و ورزشگاه عمان سامانی در محله عمان سامانی در نیمه اول سال جاری انجام می شود.

کد خبر 308420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.