نگارخانه سیتی سنتر اصفهان میزبان آثار هنرمند نوجوان شهرضایی

شهرضا – تعداد ۱۰ اثر از هنرمند نوجوان شهرضایی در نگارخانه سیتی سنتر اصفهان به نمایش عموم گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، «محمدامین نصیبی» نوجوان هنرمند شهرضایی که از کودکی علاقه مند به هنر نقاشی در زمینه انیمیشن بوده، بعد از چند نمایشگاه گروهی هم اکنون دومین نمایشگاه فردی خود را با الهام از فرهنگ غنی ایران زمین طراحی کرده است.

این هنرمند شهرضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، بیان کرد: بنده در حال حاضر دانش آموز سال چهارم دبیرستان در رشته انیمیشن هستم و در این مدت افتخار شاگردی استادانی همچون بزرگمهر حسین پور، علی کیانی امین، فرشید خدایارزاده، رامین معمار زاده و محمد یوسفی را داشته‌ام.

نصیبی اظهار کرد: این دومین نمایشگاه فردی آثار من است که روایتگر داستان «نجات ایران زمین از چنگ دیو سپید» است که با فرهنگ و ادبیات سرزمین ما پیوند خورده است.

نصیبی اظهار کرد: این ماجرای تاریخی شامل خوان هفتم شاهنامه است که در ۱۰ تابلو ها به صورت پی در پی به تصویر کشیده شده است.

وی بیان کرد: پی‌نما یا همان کمیک استریپ، مجموعه‌ای است از نقاشی‌ها و تصاویر دنباله‌دار که یک داستان را روایت می‌کند؛ در این نمونه، تصاویر در کادرهای متوالی با قالب‌بندی‌های مختلفی در کنار یکدیگر می‌آیند که به درک حس حرکت در طی داستان می‌انجامد.

این هنرمند شهرضایی گفت: تبحر در نوع کادربندی در صنعت پی نما، به انتقال مفهوم گذر زمان در پی نما نقش بسیار ویژه‌ای دارد و نوشته و ادبیات در فضاهای بالونی و ابر مانند بین تصاویر ذکر می‌شود که عموما از زبان شخصیت‌های داستان نوشته می‌شوند.

به گزارش ایمنا، این نمایشگاه همه روزه از یکم لغایت ۷ تیرماه در محل نمایشگاه نگارخانه سیتی سنتر اصفهان، آماده بازدید علاقه‌مندان است.

کد خبر 308410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.