پیشرفت ۹۷ درصدی فاز اول پروژه پردیس شرق/ پیش بینی تمامی امکانات تفریحی در کوه نخودی

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۹۷ درصدی فاز اول پروژه پردیس شرق اصفهان خبر داد و گفت: تمامی امکانات رفاهی و تفریحی در کوه نخودی پیش بینی شده است.

محمد هویدا در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: پروژه پردیس شرق اصفهان در دامنه کوه نخودی در نزدیکی شهررویاها به منظور ایجاد فضایی مناسب و آرام برای تفریح خانواده های اصفهانی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه مشابه کوه صفه با یک شیب خیلی ملایم طراحی شده است که تاکنون ۹۷ درصد پیشرفت داشته است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان ادامه داد: بزرگترین پیست دوچرخه سواری در استان اصفهان در این منطقه طراحی شده است که در حال حاضر آماده بهره برداری است.

هویدا خاطرنشان کرد: ۸۴ عدد فضای پارک خودرو در ابتدای پروژه طراحی و به مرحله اجرا رسید و فاز دو این پارکینگ که مناقصه آن انجام شده در قسمت بالایی قرار دارد و در حال خاک برداری و تسطیح این قسمت هستیم.

وی اظهارکرد: فاز اول این طرح شامل احداث پارکینگ، درختکاری، ایجاد پیست دوچرخه، مسطح کردن و ایمن سازی مسیر و ساخت سرویس های بهداشتی است که هم اکنون تمامی این طرح ها اجرایی شده و آماده بهره برداری است.

 مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان به اجرای فاز دوم پردیس شرق اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بسترسازی، خاک برداری، تسطیح، نخاله برداری فاز ۲  کوه نخودی یا پردیس شرق در حال انجام است.

هویدا با اشاره به اینکه تمامی امکانات تفریحی  و رفاهی در این ۲ فاز پیش بینی شده است، گفت: این منطقه جهت پیاده روی و سپری شدن اوقات فراغت شهروندان مکان مناسبی خواهد بود.

کد خبر 308371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.