«اسکی باز» را در سینماهای اصفهان ببینید

فیلم سینمایی «اسکی باز» به نویسندگی و کارگردانی فریدون نجفی، در سی امین جشنوارۀ بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان اکران می شود.

به گزارش ایمنا، فیلم «اسکی باز» به نویسندگی و کارگردانی فریدون نجفی، از جمله آثار سینمایی بلند شرکت کننده در سی امین جشنوارۀ بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان است.

موضوع این فیلم جدال محیط بانی کوچک و دلاور با کوهستانی برفی است و داستان آن روایتگر زندگی پسر بچه ای اسکی باز است که فقط چند ساعت تا برگزاری مسابقۀ اسکی زمان دارد و در حالی که اسکی او شکسته، به نجار سفارش می دهد تا برای او یک اسکی جدید بسازد.

تهیه کنندگی این فیلم را محمد احمدی بر عهده داشته و فرهاد محمودی به عنوان مدیر فیلمبرداری، سعید مهرابی به عنوان صدابردار، حمید نجفی راد به عنوان تدوینگر و حبیب تاجمیری، سید شهاب الدین طباطبایی، رضا موری و ... نیز در آن به عنوان بازیگر حضور دارند.

با توجه به آغاز پیش فروش بلیت‌های سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان از امروز،  شهروندان اصفهانی می توانند با سه روش عضویت در ربات جشنواره، مراجعه به سایت سینماتیکت و گیشۀ سینماهای منتخب جشنواره، شامل پردیس سینمایی چهار باغ، سینما فلسطین و سینما سپاهان،  بلیت‌ های تخفیف دار ۵۰ درصدی این فیلم را خریداری کرده و به تماشای آن بنشینند. /

کد خبر 308344

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.