آهنگ رشد و توسعه در منطقه ۸  نواخته می شود/ افتتاح پروژه های منطقه ۸ در ایستگاه شصت و یکم

فردا در ایستگاه شصت و یکمین برنامه "هرهفته ، چند افتتاح" پروژه های عمرانی – خدماتی منطقه ۸ شهرداری اصفهان با حضور شهردار و مدیران شهری اصفهان به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایمنا، در برنامه "هرهفته، چند افتتاح" پروژه های بسیاری از جنس فرهنگی، ورزشی، خدماتی و غیره افتتاح می شود.

این بار در ایستگاه شصت و یکمین «هر هفته، چند افتتاح»  آهنگ رشد و توسعه در منطقه ۸ شهرداری اصفهان پیچیده شد.

تکمیل بزرگترین فرهنگسرای منطقه

فرهنگسرای گلستانه یکی از بزرگترین مجموعه فرهنگی منطقه است که  در محله مارچین با مساحت ۹۸۰ مترمربع و در ۴ طبقه و با اعتبار ۳۷ میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره برداری است.

احداث پل عابر پیاده

همچنین بر اساس نیاز و نظر سنجی شهروندان پل عابر پیاده مکانیزه مقابل بیمارستان سوانح سوختگی با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال احداث شد.

تکمیل عملیات اجرایی بوستان محلی بهرام آباد و فردوان

منطقه ۸ یکی از پرجمعیت ترین مناطق ۱۵ گانه شهرداری است در همین راستا باید برای ارتقاء پویایی منطقه و شهروندان سرانه فضای سبز آن افزایش یابد.

از همین رو برای ارتقا سرانه فضای سبز و شادابی اهالی منطقه بوستان محلی بهرام آباد با مساحت ۷ هزار متر مربع و با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال احداث شد.

همچنین عملیات اجرایی بوستان محلی فردوان با مساحت ۳۳۰۰ متر تکمیل و برای عملیات اجرایی و آزادسازی این پروژه ۱۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال هزینه شد.

راه اندازی نیروگاه BAPV خورشیدی در ساختمان معاونت خدمات شهری منطقه

از دیگر پروژه های "هرهفته، چند افتتاح " می توان به راه اندازی BAPV خورشیدی در ساختمان معاونت خدمات شهری منطقه اشاره کرد که با راه اندازی اولین نیروگاه، علاوه بر تامین انرژی در ایجاد هوای سالم و حفظ محیط زیست بسیار تاثیرگذار است.
همچنین این نیروگاه برای رفع اثرات ناشی استفاده از سوخت فسیلی در محیط زیست مناسب است.

احداث خیابان شهید علاقمندان و سردار صادقی

خیابان علاقمندان به عنوان یکی از خیابان های مهم شمالی – جنوبی منطقه ۸ که محور باهنر را به خیابان  فروغی متصل می کند این خیابان با طول ۷۲۰ متر و عرض ۲۲ متر تکمیل شد.

همچنین خیابان سردار صادقی از خیابان امام خمینی (ره) تا تالار سپید به طول ۷۷۰ متر و عرض ۱۸ متر احداث شد.

احداث خط ۶ مسیر بی. آر. تی

هنچنین احداث خط ۶ مسیر بی. آر. تی پروژه مشترک بین مناطق ۳، ۷و ۸ شهرداری است که  این خط در منطقه ۸ دارای ۴ ایستگاه به طول ۵۰ کیلومتر و عرض ۴ متر است که اکنون آماده بهره برداری است.

پیاده رو سازی خیابان های گلخانه

همچنین پیاده رو سازی خیابان گلخانه حد فاصل چهارراه نیرو هوایی تا میدان شهید علیخانی به طول ۱۰۰۰ متر و عرض متغیر ۳ تا ۴ متر به پایان رسیده و آماده بهره برداری است.

احداث سرویس بهداشتی جنب گلزار شهداء

همچنین سرویس بهداشتی جنب گلزار شهداء در محله مارچین با مساحت ۱۰۰ مترمربع تکمیل شد.

پروژه های منطقه۸ شهرداری اصفهان با اعتبار ۳۰۰میلیارد ریال در روز چهارشنبه هفته جاری با حضور شهردار، مدیران شهری، اعضای شورای شهر، شهروندان، خانواده معظم شهدا، اصحاب رسانه و غیره به صورت رسمی به بهره برداری می رسد.

اخبار و گزارشات این مراسم همراه با گزارش تصویری از آن متعاقبا فردا به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.  

کد خبر 308342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.